Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

PamPam 83 skrev 2006-06-27 19:52:23 följande:
    Grattis till Mammsy och Skumpis!Jag har för mig att jag har läst någonstans att det skall vara scrapmässa i Köpenhamn slutet av sommaren/början av hösten. Men kommer inte ihåg vart jag har läst det. Någon som vet något om det?
    Kolla in på scraproom, jag tror att jag har sett det där. Å de pratade om det på mässan i HBG i april också.
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    Lingonflickan skrev 2006-06-27 19:34:59 följande:
    Nu verkar de styra upp utmaningarna på scrappiz. Finns en hjälptråd som var rätt bra - tror jag för jag har inte prövat än. Under den en lista utmaningar.
    Vilken hjälptråd då? Hur menar du?
  • Marajjah
    Tygtiiger skrev 2006-06-27 20:24:23 följande:
    Jag är inne och tjuvläser ibland fast skriver inte så mycket...Men det verkar faktiskt som om jag kommer att hinna klart sonens första år album innan han är ett-och-halvt år!!Det trodde jag aldrig!
    Bra jobbat säger jag! Själv tror jag inte jag blir klar före min son är 2 år. Ägnar alltför mkt tid framför datorn med er och på scrappiz. Shoppar alldeles för mkt, eller nja, det var inte rätt, "fönstershoppar" för mkt. Snurrar runt på olika sidor och trycker in en önskelista, går vidare, kikar på nästa osv osv. Det tar tid!
  • Marajjah

Deeva
    jag har också glue-dots från panduro och de sitter som berget. Tryck till lite efter att du placerat ut objektet på lo:n så ska du få se på grejjer!

• Marajjah

Deeva
    Jag tycker att Fluid chalk är det bästa chalket.

• Marajjah

Jo
    Jo, nog var de apsnygga alltid. Känns som om jag skulle kunna köpa alla rätt av.

Jenn79
    Doodla är att rita på sina LO:s. Eller klottra kanske är en bättre beskrivning.

• Marajjah

Hihiii, gjort en fantasiorder hos Vixxxans... 700:- Tänk om jag slinter på köpa-knappen.

Bäst att rusa till sängs!

• Marajjah
    Tezsan skrev 2006-06-29 21:21:28 följande:
    mamma i Småland: tack för svaret, vet du om har Brunssons någon hemsida så man kan kolla lite i förväg?!
    http://www.brunsons.se/

Å sen finns också:

http://www.pysselpunkten.se/ i Halmstad. Det ska nog inte vara ngr som helst problem för dig att hitta scrapsaker.
  • Marajjah

Vecka 27 har pysselpunkten fraktfritt för ordrar över 300:-

Svar på tråden Scrapträsket 2