• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Meli

Loppan79

Jo, man kan bli det flera gånger

• Amelié77

Vet nån av er om det finns nån scrapbutik i Köpenhamn?
    Eller i Göteborg eller Malmö med omnejd?

Fick tips om scrapbook.se i Gbg, men de har semesterstängt 9-31 juli...Grrr! Vi som är där den 24-25 juli. Vill gärna handla så mycket scrapsaker som möjligt nu när jag äntligen ska till landet där det finns ÄKTA scrapbutiker Här i Finland har vi ju bara Tiimari...

• tr3z

fråga:

Stans: retro eller flower? Storlek om man vill ha båda? vilken passar bättre som liten?

• Skumpis

Nu är jag med Dymo. Köpte en Junior för 110 kr och svarta remsor till för 39:- Och imorgon ska jag scrappa

• Skumpis

2xA - Finns tyvärr bara den scrapbutiken i Göteborg Sen finns ju Panduro och en annan liten affär som har _lite_ scrapprylar men inte alls mycket.

• Sagomamma
    tr3z skrev 2006-07-04 14:29:27 följande:
    fråga:Stans: retro eller flower? Storlek om man vill ha båda? vilken passar bättre som liten?
    Själv älskar jag retroblomman! Den är såå snygg att använda den minsta ovanpå den största, man kan även använda andra blommor ovanpå den i och med att den "Breder ut sig" så mycket eller vad man ska säga!
  • tr3z

Tack sagomamma! Jag började få lite ångest där ett tag! Man är ju inte stjärntecken-våg för inte "för å emot, för å emot"

• Sagomamma
    tr3z skrev 2006-07-04 15:44:22 följande:
    Tack sagomamma! Jag började få lite ångest där ett tag! Man är ju inte stjärntecken-våg för inte "för å emot, för å emot"
  • Loppan79

Jippie - jag har en postavi väntandes på mig där hemma från scrapbookbutiken
    Hoppas bara på att dottern somnar tidigt så att jag kan scrappa framför allsången

• Tjofsen

Håller med om att det är beroendeframkallande.....men ett BRA beroende...tror jag...eller inte..hm...var tog mina vänner vägen? Nu har jag ju inga bilder att sätta in i min scrapbook. *letar efter mina kamrater* HALLÅÅÅÅÅ...JAG LOOOVAR ATT INTE SCRAPPA PÅ MIIINST TVÅ DAGAR.....*LER*

Man kan inte starta en scrap-book-bytar-tråd här va??? Tycker det är så krångligt att leta sig fram i djungeln. Skulle man inte kunna göra ALLT härifrån FL...JAG BOR JU HÄR NU!

Svar på tråden Scrapträsket 2