• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • tr3z

Johannapanna - söt!

usch, jag vill inte tjata, men om bara HoP kunde skicka mina grejer nån gång så skulle jag säkerligen kunna hitta på ett å annat nytt. I stort sett ALLA mina dekorationer är slut... och dom jag har är SÅ tråkiga! Sånt som man köper på sig och inte vet vad man ska göra med.. Om jag skulle skicka en RAK snart.. Det är faktiskt dags, jag har inte fått iväg nån under juni alls.....

• tr3z

Random Act of kindness Man skickar helt enkelt nåt till någon bara för den goda gärningens skull... På Scrappiz finns det RAK-listor, där kan man fylla i adress och vad man gillar i scrapväg, sen är det bara att hoppas på att slumpen faller sig så att man får ett litet brev på posten Jag har fått två RAK-ar från Scrappizmedlemmar och en från SussieB här på FL och det är jätteskoj!! Så spännande att se vad folk stoppar ner i kuverten Själv har jag tänkt mig att skicka en RAK i månaden till någon slumpmässigt utvald person... Så det är nog dags att skicka en för juni när barnbidraget kommer.. Har just valt ut vad jag ska skicka och på ett ungefär vem som ska bli mitt "offer". Å det bästa av allt är att jag blir av med sånt som jag spyr på här hemma

• Jen 82

Två nya LO's i mitt galleri. Första vårdagen och Maria och mamma. . . 

Himla svårt o få tid o scrappa nu när man jobbar o barnen e extra mammiga när man kommer hem men jag fick paket från lifetimememories och vixxxan så då var man ju bara tvungen att offra sömnen!

Välkommna in o risa o rosa!

• Fnyz

som säkert några har reagerat på redan så har jag blivit monogramtokig å därför tvingade jag mig själv på senaste LOn att inte använda monogram....

kan ni inte komma med tips på era favorit dekorationer, tycker att jag snöat in på retroblommor, monogram, scrapersfloss å vanliga brads....nått annat som är fint å bra å så?

• Lingonflickan
    Fnyz: Men hallåååå! Helt underbart snyggt! Beundrar att du kan ha ett så skarpt färgat, ordentligt mönstrat papper som bas och ändå är allt - foton, text, dekorationer - så tydligt!
    Och tips. Personligen är jag galen i öljetter - ända sen jag köpte min silent setter.

Annika 5064: Härliga bilder! Snygga bokstäver. Säg inte att du gjort dem själv för då dånar jag!
Svar på tråden Scrapträsket 2