• Fnyz

ojojoj har hamnat i en livlig diskusion i en annan tråd å jag som bara sa vad jag tyckte.... inte mitt fel att jag är östeuropé

• Fnyz
    Jo79 skrev 2006-08-09 21:45:42 följande:
    Avsluta bara då om du känner att det bli jobbigt? Mamma till KaramEllen
    ja men jag är ju så hemskt envis
  • Fnyz

ja jag fick tips om scraproom och om nått ställe på m som jag skrivit upp åt henne

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2006-08-09 22:06:47 följande:
    För annars finns ju: www.scrapbooks.com/
    tacktack

jag nämnde att det var från usa som de butiker jag vet om tar hem ifrån å det lät inte som ett problem utan hon vill bara ha hjäp å vet avad hon ska ta hem å vad som inte går osv
  • Fnyz
    Cino skrev 2006-08-10 09:16:32 följande:
    Go morron! Har just kommit på att jag ska göra Grattis kort till mina kompisar som fått barn Har ni några tips var jag kan hitta fina stämplar på både pojk- och flickbebisar? Förresten vad använder man för färg till dem? Några andra tillbehör?Prägligsbord med fina schabloner och bokstäver?Färdigvikta kort och andra papper att dekorera med (kanske man kan välja dessa från scrapsidorna?)Andra tips? Någon som har bilder att visa?
    panduro har en stämpelsats med en tjejbebis å en killbebis. pyret78 har en sån vet jag.
  • Fnyz

jag beställde ett startpaket när jag började å hälften av sakerna skulle jag inte ha köpt om jag hade vart insatt..har kvar av papprena än å fick med ett ark klistermärken som jag inte gillar å så fick jag med ett album å de e ju lite onödigt när man beställer ett startpaket för 500 å få ett album för 250kr

Svar på tråden Scrapträsket 2