• Fnyz

Scrapträsket 2

gud vilken underbar dag i scrappingens tecken

hade jättekul med pyret78 och pylle...fick 1,5 LO gjord...en kommer ut i gallerietr under kvällen och den andra är till utmaningen å inte helt klar än (Pyret )

• Fnyz
    Mystjejen skrev 2006-08-06 19:45:15 följande:
    annika5064 skrev 2006-08-06 18:16:02 följande: Dräggel, dräggel, vill ha... Jag med!!! Gjorde en beställning för myyyycket pengar på scrapkammaren nu...får se om något av det finns kvar...på sätt och viss hoppas att inte allt finns...bäst för plånboken i alla fall... Men 50%...vem kan motstå!!! Har två andra frågor som inte riktigt hör hit men någon kanske kan hjälpa mig? Hur lägger man in "gubbarna" i texten? Funkar inte för mig. Hur lägger man in en bild här i tråden tex från galleriet el något man ser på nätet?? (Jag har +)
    öppna bilden i galleriet å högerklicka å välj kopiera sen klistrar du in den i ditt inlägg
  • Fnyz

ovanför inlägsrutan har du en raad där du kan välja om du vill göra fet stil understyket m.m. där har du en ikon med en smily på klicka på den så kan du välja gubbe

• Fnyz

Pyret': den blev super bra nu när den var klar syningen blev pricken över i å du fick till en bra rubrik åxå!

Annika: håller med tidigare utsagor

• Fnyz

alal ar gjort jättefina LO:s i helgen å annika fiin doodling

Marajjah: finfinfin

• Fnyz
    Cino skrev 2006-08-07 08:22:36 följande:
    Hej tjejer! Har just fallit i scrapträsket, men är totalt förvirrad Det finns så mycket ju!!Kan någon hjälpa mig med tips då jag helt fått stillestånd. Jag har ett litet album (17*18 cm) med svarta blad i som jag tänkte använda som första objekt, men ser att man använder sig av större blad och plastfickor mest! Ska jag bara välja olika möstrade (eller enfärgade) ark till detta album eller vad?? Tips mottages tacksamt! Kanske någon har gjort i ett liknande album och har bilder så man får lite inspriation?
    de som scrappar i mindre format skär ju bara ner papprena så har de spillbitar som de kan ha som fotomattor eller till en annan lo. Pyret78s bröllops-album och hennes doters album är i 20*20cm ungefär
  • Fnyz

nu fick jag min personliga bekräftelse från scrapkammaren å de var bara två papper å en fluid chalk som var slut för mig (beställde redan på lördag dag) så jag behövde itne lägga till nå för de var ändå över 300

å hon hade packat orderna så den aknske hinner komma imorrn

• Fnyz

nu harjag varit in å röstat å de blev faktiskt du som fick min röst den är helt underbar

• Fnyz
    Marajjah skrev 2006-08-07 15:00:04 följande:
    PyretDet står om anledningen till att du inte fått ngt bekräftelsemail ännu på hennes sida. BejbiKan man skicka med en skärmdump för snabbare behandling? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    det var det jag gjorde så det var nog därför hon skrev så där att hon inte skickar förens hon ser inbetalningen själv
Svar på tråden Scrapträsket 2