• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • lillvilda

malin ulrika: jag köpte min ph penna (en sån som kollar om de finns syra) på wettergrens bokhandel i göteborg.

jag har fiskarns skrämaskin som jag köpte på scrapbutiken i göteborg. så himla bra, jag scrapapr i 8*8 så jag skulel aldrig vilja sittaå klippa varje blad för hand..det går på så snabbt att skära med den.

jag har varit på panduro å fyndat idag..å så på papperiet och sen unade jag mig en scraptidning så de blir nog snabbpizza till mat idag så jag kan krypa upp i soffan å bläddra i min tidning

• Johannapanna

MiS: Mycket snyggt gjort på Första klippningen! Hade inte tänkt på att man kunde göra så. Den LO'n jag planerar har jag dock tänkt mej att gömma journalingen under fotot. Nåt tips på hur man gör då? Kan nämna att jag inte använder öljetter än.

• Skumpis

JohannaPanna - Jag brukar göra en stor tag som jag skriver på och helt enkelt stoppar under kortet. Se tex min "Kung av Sand". Där har jag iofs öljetter men det behöver man ju inte ha.

• Skumpis

JP - OM man satt fast fotot med tex brads så får man ju in den dolda journalingen.

• Skumpis

mamma i småland - Nej, säg inte frakfritt Räcka ut tunganPenga munPenga mun Jag som LOVAT mig själv att inte shoppa mer innan mässan. Nu rycker det i klickfingret Penga munRäcka ut tungan

• Pyret78

Öhh Skumpis: Var in o kollade på dina LOs o så läste jag vad som stod på journalingen på "Första smakisen". Inte för att vara petig men dec 2006 har inte varit än

Kanske var det 2005 det skulle stå?

• Jo79
    Skumpis: Jag SKA inte handla mer innan mässan- så är det bara! (men oj oj vad det är svårt att låta bli!!) 

Det är ju fraktfritt på mässan oxå....
    Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Pyret - TACK!!! Gudars vad irriterande Hoppas jag har något sådant papper kvar. Tröööööökigt att ändra på sånt.

Jo79 - Undra om man kan boka ståplats vid ScrapAddicteds bord på mässan *dregglar* Hon har ju fantastiskt utbud och bra priser

Svar på tråden Scrapträsket 2