• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Tezsan

Jag letar efter en butik i Kalmar som säljer Scrapbooking-saker. Vet att det har funnits en innan men kan inte hitta den nu. Är det någon som vet om den finns kvar och i så fall vilken hemsides adress det är!

Mycket tacksam för hjälp!!!

• annika5064
    Tezsan skrev 2006-07-21 11:45:22 följande:
    Jag letar efter en butik i Kalmar som säljer Scrapbooking-saker. Vet att det har funnits en innan men kan inte hitta den nu. Är det någon som vet om den finns kvar och i så fall vilken hemsides adress det är!Mycket tacksam för hjälp!!!
    http://www.pyzzla.se/

Hon håller på att lägga ner...
  • Tezsan

Annika5064 - vad synd, men tack för ditt svar!

• Tbulle

Såg att hon på pyzzla.se hade fina papper från Design Originals men hon säljer ju inte via nätet längre. Vet nån var man kan hitta papper därifrån?..

• Johannapanna

Å, jag håller på och planerar min ultraljuds-LO och behöver lite inspiration. Det var någon här som hade gjort en jättesnygg med konturer av en mage på den dubbel-LO. Den var uppe här för nån vecka sen eller så. Kan inte hitta den nu! Nån som känner igen sej?

• Loppan79

Jag har gjort ett album i 20*20 cm men tycker att albumet är så fruktansvärt fult så jag måste köpa ett nytt. Någon som vet vart det finns album i det måttet att köpa. Visst är det väl 8*8 tum?

• Humla78

Varför har ingen berättat att det är mässa i Helsingborg igen 30 sep-1 okt? När den förra var i april låg jag hemma i magsjuka . Nu spritter det i både armar och ben, måste nog ut och springa eller nåt så jag lugnar ner mig

• annika5064
    Johannapanna skrev 2006-07-21 14:10:55 följande:
    Å, jag håller på och planerar min ultraljuds-LO och behöver lite inspiration. Det var någon här som hade gjort en jättesnygg med konturer av en mage på den dubbel-LO. Den var uppe här för nån vecka sen eller så. Kan inte hitta den nu! Nån som känner igen sej?
    Jag har en sådan, men jag tror du menar en annan...
  • dramaqueen

Jag har en variant på ULlo med profilmage i mitt galleri

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
Svar på tråden Scrapträsket 2