• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • dramaqueen
    annika5064 skrev 2006-07-20 21:38:37 följande:
    Nu har jag scrapliftat färdigt och så här blev det:Lägger en bild på originalet i nästa inlägg för jag vet inte hur jag ska få det på samma sida...
    Gud va fint! Jätteimpad av din stil!!
    Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • MGn

Humla78
    Vad är det för mässa? vart hittar jag den? nyfiken i en strut ;)

• Lingonflickan

Så glad över min gullige make. Idag kom han in där jga höll på och scrappade och sa att om det här var nånting jag tänkte fortsätta med så kanske vi borde skaffa en bättre fotoskrivare.Kyss Är han inte för söt...

• Pyret78

Johannapanna: Jag har oxå en dubbel-Lo i mitt galleri, som heter "I mammas mage" Där finns ul-bilder med o jag har oxå en utskuren gravidkropp på den.

• annika5064

Jag vill bara passa på att tacka er som skriver så fint i min gb; TACK!

• dramaqueen

Idag har jag "pysslat" ihop en pekbok till lillan Mkt enkel laminerad med 6*6 papper och bilder på familjemedlemar. Det var skoj!!

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • Cia o krabaten

Och jag håller på med ett minialbum från semestern till vårt resesällskap!
    Köpte förut en träask (Ca 13-*15cm i diameter) med lock som jag scrappat och håller nu på med sidorna i.
    Det är JÄTTEKUL att scrappa "altered"
    Och så går det ju så fort för sidorna är så små

• Fnyz

åkej nu håller jag på å får 3 kompisar å min syster att börja med scrapbooking alla som jag visar för blir fast...mamma blev åxå sugen...

min syster bor i borlänge å där har de ju scrapbutiker å mamma bor i borås å där ligger ju magnolia å panduro så alla får det mycket lättare än mig att skaffa saker...

en till rolig sak var att min syster hade varit in på panduro idag inna nde kom hit utan att veta att jag håller på med scrapping så hade hon köpt små bebis scrapsaker för att pynta doppresenten till mig med å jag blev lyyyyrisk bara för de små sakerna som hängde på utsidan av paketet..sket i innehållet :-P

hahaa man är ju skadad

Svar på tråden Scrapträsket 2