• Fnyz

Scrapträsket 2

posten svänger in på våran går å vi bor precis vi stora vägen så de svänger in när de är påväg ner till byn söder om oss tror jag....

å posten kommer ju alltid in med våra paket eftersom gubben har verkstan här hemma så får han paket dagligen.

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-10 12:53:04 följande:
    Fnyz skrev 2006-08-10 10:29:43 följande: jaa nu kom mitt paket från scrapkammaren ååå avis vill också ha mitt paket men posten hade inte nått till mig i dag, hoppas att det kommer i morgon.
    jag beställde ju redan på lördagen å betalade på måndagen.
  • Fnyz

å nu ska jag scrappa med mina nya fina papper från scrapkammaren

• Fnyz

funderar på en BOM här för jag rotade reda på masa gmala kort på mig men ajg vet inte om jag ska göra i 8*8 eller 12*12...

har ju gjort studentbalen i 12*12 men den akn ju vara med i familjealbumet å så kan jag göra en BOM i 8*8....

om man gör i 8*8 (har ju inget album än) vilken strlk ska jag skära ner papprena till? så de kommer ner i plastfickorna sen.

• Fnyz

nu ahr jag knåpat ihop min första LO i 8*8 den blev väl typ 20.3cm. de gick ju jäkligt snabbt å göra en LO i 8*8...

• Fnyz

här kommer min första LO i min BOM:

färgerna är ltie konstiga eftersom den äär knäppt nu på kvällen men den blev duglig iaf.:

• Fnyz

bandet under kortet är ett band osm prislappen på mina jeans satt i

Svar på tråden Scrapträsket 2