• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Cia o krabaten

Nej, jag ska nog inte byta...
    Får vara såhär! (Kanske, kanske kan du få se vad du ställt till med i sommar Men bara om du är riktigt snäll! )

• Fnyz

håller ju på med min första dubbel LO å tycker att jag har fått en bra idé om hur den ska se ut men jag tog en paus i den i väntan på Alabaste chalken så istället gjorde jag ett bidrag till skissutmaningen för första gången det med får se hur det går för mig.... mitt mål är att åtminstonde få 1 röst så jag inte får 0% för de kan inte vara kul

• BillaBong
    bitte71 skrev 2006-06-17 21:28:51 följande:
    Nu har jag lagt ut en ny LO i galleriet: delvis scrapliftad från ngn LO jag såg på Papprika...Är inte speciellt nöjd, vet inte riktigt varför: lite mesiga färger och kanske lite plottrig?? Antog iaf Skumpis utmaning och gjorde ngt jag inte gjort innan: denna gång sydde jag faktiskt med symaskinen på LO:n. Titta gärna in, rosa och risa och kom med förslag vad som kan göras bättre på den! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209

Men ÅÅÅÅÅÅÅH, vad snyggt! Jag älskar dina LO's! Skrattande Bara en massa ros som vanligt! Inte alls plåttrigt!

d(-_-)b
  • lillvilda

vad menar ni med "dubbel LO"??

• Jo79

Ny LO! Det är min version av Skumpis "Kung av sand" och ett bidrag i scrappiz scraplift utan slut. Nu har jag inga "måste lo:sar kvar ....bara skissen tills imorgon...! Om jag hinner. Tycker faktiskt att det var en svår skiss...

Mamma till KaramEllen
  • bitte71

BillaBong: tack! GeneradGlad

LillVilda: en dubbelLO är två scrapsidor som hör till samma "tema" - om man kanske har många kort från ett och samma tillfälle och det inte räcker med en sida!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Lingonflickan
    Bitte: Absolut inget mer på den! Jag tycker inte den är plottrig men om du pillar mer med den är risken att den blir det. Jättefin!
  • Wirre

nu har jag...(som smygläst här ett tagFlört) fått ut mina lo's  här på familjeliv.. är inte den bästa men gillar det jag gör...Räcka ut tungan

Felizias mamma
  • Matriark

Många produktiva i träsket på senaste tiden. Jag har också varit runt i alla möjliga gallerier, men inte riktigt haft tid att kommentera alla. Mycket snyggt har det varit iallafall och mycket inspiration har jag äntligen fått

• annika5064

Populärt tema...jag har också en "kung av sand" i mitt galleri...

Svar på tråden Scrapträsket 2