• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Pyret78

Bläää! har blivit förkyld o är hängig. Jag som VILL scrappa!!
    Orkar bara inte. Typiskt när paketet från scrapshopen kom idag. Har iaf testat retro flower-stansen. Den är ju super

• MAMMSY

FAAAAAAASEEEN jag har hundra ider (känns det som) för en massa lo:s men mina kort har inte kommit än...Räcka ut tunganblääää

• smurfan73

Nu har jag handlat foamstamps (tror ja de hette) Kolla min senaste LO så får ni se resultatet !!

• claudia79

MAMMSY & MEli: okej tack för svaret..det är nog sant som ni säger att det blir lite litet med 6*6

• MAMMSY

JAAAAAAAAAAAAA Sverige vann å Jag har Scrappat en NY Lo

• MAMMSY

glömde säga att den är gjord på uppdrag av min mentor Miggy som utmanade mig med att jag skulle göra en LO med myyycke text å gärna handskrivet..  den handlar om när Juliablev till när jag var å hälsade på sambon i SanDiego. Min första LO utan bebis men den e ju till babyalbumet så jag vet inte om det gills

• Marajjah

Jippie, Sverige vann, men jag har inte scrappat ngt nytt. Bara gjort om min "Vilken skillnad på 1 år", som jag stämplade fel...

Har däremot satt in nästan alla LO:s som ska vara med i Fs första års-bok. De ryms inte. Eller joo, de jag har gjort ryms, men jag har ännu inte scrappat klart, dop, förra sommaren, födelsedagen, 12 månadsbilder m.m. Sååå, nu har jag tagit beslutet att skaffa ett likadant album till så det blir två album för hans första år. Det lär ju bli mindre sen... Eller?

Nåja, så får det bli!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MAMMSY

Marajha Mindre sen.. nja jo tror du på det själv   jag har massa kvar å Julias album e fullt, men jag kan ju fylla på med mer plastfickor förståss men det känns så meckigt.. Eller kan det vara så att jag inte e så förtjust i albummet jag har å vill ha ett nytt * tittar uppå ser oskyldig ut*

• MAMMSY

HoHo sover alla REDAN.. jag kanske oxå borde gå å lägga mig...

• Marajjah

Jag sover inte Mammsy och njäe, jag tror nog inte att det blir mindre sen... men det känns lite bättre om jag skriver det. Iaf nu när jag ser ett smockfullt albumstående på skrivbordet. Sen vet jag att det ligger x antal i en låda, men de ska in i ett annat album (1-2år) och det har jag inte köpt ännu. Borde nog prioritera ett albuminköp jag. *funderar vidare*

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket 2