• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • PamPam 83

Smurf83
    Jag började i början av detta året.

• Pyret78

Ny lo om nå´n minut i galleriet. Scrappat efter denna v. utmaning på scrappiz

• Smurf83

Okey tjejer, ser att jag började lite tidigare än er i USA....få se nu i april-maj 2004 och sen har de vara lite lungt sen min tös föddes, men visst är det skoj - men bara lite svårt att finna saker här i Sverige anser jag.
    Har ni några tips att ge vart man kan köpa papper, album 30x30 samt roliga klistermärken?

• Marajjah

Smurf83
    Kika in på butikerna som ligger i TS... Själv tycker jag scraproom är bra, där det mesta finns. Dock är många andra butiker också superbra, men utbudett tycker jag är bäst på scraproom.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • scrapgodis75

Skall ni gå på Nordiska scrap och stämpel mässan i Göteborg första helgen i september?

• Jo79
    scrapgodis75 skrev 2006-06-19 08:17:17 följande:
    Skall ni gå på Nordiska scrap och stämpel mässan i Göteborg första helgen i september?
    Ja!! Det ska jag!!Penga mun
    Mamma till KaramEllen
  • BillaBong
    Smurf83 skrev 2006-06-18 21:59:59 följande:
    Oj, har har ni en tjej som oxå har hamnat i "Scrapträsket" - hur skoj som helst, men lite besviken på Svenska utbudet bara.Jag började nämligen i USA under mitt år där.Hur går det för er tjejer? Har ni hållt på länge?

Ca en månad och jag ääälskar det!

d(-_-)b
  • bitte71
    Smurf83 skrev 2006-06-18 21:59:59 följande:
    Oj, har har ni en tjej som oxå har hamnat i "Scrapträsket" - hur skoj som helst, men lite besviken på Svenska utbudet bara.Jag började nämligen i USA under mitt år där.Hur går det för er tjejer? Har ni hållt på länge?
    Jag har hållit på sedan i början av april -06 ungefär! Och jag är helt fast!
    Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Lingonflickan
    Smurf83: Om du tycker utbudet i Sverige är dåligt kan jag tipsa om min favoritbutik. (Ja, ni andra suckar nog igenkännande Fundersam men frakten är som i Sverige, snabb leverans, bra utbud och bra hemsida.) www.paperarts.co.uk

Bästa scrapsak: Troligen min QK och silent settern som har vidgat mina ramar betydligt.
    Sämsta: Hmmmm... *funderar* troligen en del papper jag köpt för att de sett roliga ut men inte varit särskilt användbara när det kommer till kritan.
  • MAMMSY
    scrapgodis75 skrev 2006-06-19 08:17:17 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Svar på tråden Scrapträsket 2