• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Meli

Johannapanna

Inspireras av korten i galleriet på scrappiz men jag kan tänka mig att man använder mörkare färger, och så kanske fotbolspapper eller liknande om han gillar sånt.

(Kort är inte min starka sida

• Fnyz

nu har jag börjat med min första dubbel LO. den är om graviditeten så jag smyger runt lite extra för att få lite uppslag å idéer

• Skumpis

Tack för alla fina ord om mina nya LOs . Man mår såååå bra av beröm

• Cia o krabaten

Jag passar också på att tacka för det ros jag fått.

Jag tar gärna emot ris också! Det lär man sig på

• Johannapanna

Två nya LO's och ett kort i mitt galleri! Tar som vanligt jättegärna emot feedback, både positiv och negativ!

• Jo79

Värstingens vad vi är produktiva! Jag har oxå en ny Lo i galleriet, och det är mitt bidrag till Scrappiz skissutmaning.

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

God morgon!

Jag scrappar så mycket nu att jag inte hinner med att läsa tråden Ny LO igen i galleriet för er som har scrapblock och har _tid_ att gå in och kika Jag är dock _inte_ nöjd med den här Stel, tom och tråkig Jag blir jätteglad om ni kan komma med några synpunkter hur den skulle kunna mjukas upp.

Någon som vill haka på min egen utmaning att göra något nytt på varje LO? Jag vill bredda min repetoar och försöker hitta nåt nytt varje gång. Den här gången blev det hängande tags. Förra blev det sneda fotomattor. Dessförinnan en ny slags titel.

• liiinda

Godmorgon!

Igår var jag i en riktig scrapbutik!! Så kul det var att kunna känna o se på grejjerna! Sen så hade dom ett lekrum o där höll ju min stora pojke till så jag kunde shoppa loss i lugn o roRäcka ut tungan
    Sen så har jag gjort en ny lo...men den får ni nog inte se då den är till skissutmaningen!

• rastom32

Ett litet hett tips här... om någon har en bosskut på önskelistan (förutom jag, men inga pengar) så säljer dom en på tradera just nu... kolla här!!!

http://www.tradera.com/auction/aid_29934253

Hoppas nu länkeb funkar - annars slå på bosskut i sökrutan så kommer ni dit:) Fri frakt var det med... *vill ha*... trånar sjukt!

• Mella72

rastom: Det är inte fri frakt på den. Det var det bara om man tog köp nu-priset men eftersom man inte kan göra det nu så måste man räkna med frakten.

Svar på tråden Scrapträsket 2