• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • tr3z

Det står inget om det på sidan men det funkar, när man kommer till kassan har summan dragits. Fick mina bilder igår och där fanns bilderna till utmaningen Vill scrappa men ska sova nu, kanske hinner i morgon men ska på ettårskalas och sen har vi besök till onsdag!

• MAMMSY
    tr3z skrev 2006-08-04 22:35:35 följande:
    Det står inget om det på sidan men det funkar, när man kommer till kassan har summan dragits. Fick mina bilder igår och där fanns bilderna till utmaningen Vill scrappa men ska sova nu, kanske hinner i morgon men ska på ettårskalas och sen har vi besök till onsdag!
    När beställde du dina? Jag beställde i tisdags å mina har inte kommit än.. Jag vill ju ha dom nu!!!
  • Bejbi78

Tjohooo! Ser ut som att jag får köpa kaffe/testämplarna från PCS som jag så gärna vill ha av en privatperson *slutar genast att deppa*

Har även shoppat en massa distressrefiller och en stooor hög andra stämplar de senaste dagarna, så nu vill jag att helgen ska vara slut så brevbäraren återgår i tjänst *s*

• Pyret78

Nu ska jag knyta mig o drömma söta drömmar o scrapping

mmm tänker redan på bazzil-blommor, Urban Lily o Cherry art-papper, chip-boards o Heidi-rubons m.m m.m

• Skumpis

Fy fasiken, nu har jag suttit i flera timmar med PS och förminskat foton. Och det var bara julis skörd TUR att jag snart börjar jobba för alla de här fotona tar knäcken på mig Imorgon skickar jag också en fotobeställning från det där stället ni pratat om idag

• MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-04 23:05:19 följande:
    Nu ska jag knyta mig o drömma söta drömmar o scrapping mmm tänker redan på bazzil-blommor, Urban Lily o Cherry art-papper, chip-boards o Heidi-rubons m.m m.m
    Sweet dreams pyret!
  • Marajjah

Sådärja!
    Nu hoppas jag att jag någongång nästa vecka har fått tillbaka min inspiration för scrapping. Detta eftersom jag nyligen gjorde en beställning på 280 foton + att jag beställde för 440:- på Pysselpunkten.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Skumpis

Phu... jag fick också iväg mina bilder idag. Skönt att sitta med detta nu på en månad. Nu ska det BARA scrappas!!!

Natti natti

• claudia79

åh jag kan knappt somna tror jag har just beställt ett mastodontpaket me nästan bara papper hos scrapaddicted.se...*lääängtar tills det kommer*

Sov gott alla

Svar på tråden Scrapträsket 2