• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • pylle

God natt med er är dunder trött efter att vi har haft dop i dag. Fnyz har tagit masser med bilder åt mig så kommer nog finnas en hel del att använda till scrappingen.

• skrutthumlan2

Ännu en Lo i mitt galleri:)
    Frågan är om den vänstra LOn ska ha lite "stenar" runt korten som jag har på den högra LOn...

• Cino

Någon som har tips på vilka teckensnitt/fonter ni använder till era LO:sar?? Ser massor fina när jag surfar runt hos er, men man får ju leta ihjäl sig på nätet

• MAMMSY
    Cino skrev 2006-08-20 09:42:33 följande:
    Någon som har tips på vilka teckensnitt/fonter ni använder till era LO:sar?? Ser massor fina när jag surfar runt hos er, men man får ju leta ihjäl sig på nätet
    Titta in på Dafont.com finns massa kul!
  • MAMMSY

Finns en så kul tråds på scrappiz där man boostar sin bästa LO å berättar varför man är så nöjd med JUST den LO:n.. Snor det rakt av Vilken tycker ni e eran bästa LO? Berätta å ni som har Plus klitra in å visa!! ( Malin med scrapblockFundersam)

• Tezsan

jo79 - Jag undrar oxå var man ser att det är fraktfritt på annascrappbooking?!

• Cino

Tack för tipsen! Hur gör jag för att installera det jag laddat hem då??? *frågvis*

• AlbinsmammaR

MAMMSY förklarade jätte bra för mig !!!

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-20 11:20:38 följande:
    Finns en så kul tråds på scrappiz där man boostar sin bästa LO å berättar varför man är så nöjd med JUST den LO:n.. Snor det rakt av Vilken tycker ni e eran bästa LO? Berätta å ni som har Plus klitra in å visa!! ( Malin med scrapblock)
    Joels Bok Maj 2005 Nr 2

Den här är jag SUPERNÖJD med! Har visserligen liftat/kopierat den, men blev såå nöjd med resultatet; älskar bilden på Joel och är extra glad över att jag tryckte ut den på Bazzill...Den var pillig att göra;varje liten detalj är chalkad, men sådan är min stil; gör ju inga LO:s på en kvart direkt!
    Annika
Svar på tråden Scrapträsket 2