• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • pylle

Jättefin myskatt åå nu fick jag ju lite inspiration =)

• Minimalla

Myskatt, vad fin den var . Vad snabba alla är... jag håller på med utmaningen och det tar tiiiiid. Jag orkar aldrig sitta mer än högst två timmar (eller så får jag inte...) och på två timmar blir jag inte klar. Kanske jag tänker för mycket istället för att bara göra Fundersam

Blue vapor, dina kort var superfina . Rödvin låter gott... vill också ha...

• Fnyz

hmm..har en öppnad rödvinsdunk i barskåpet efter sambons 30-årsfest å även en vitvinare kanske ska ta sig ett glas å sätta sig vid scrappingen.

• smurfan73

Hejsan !!
    Vad fina LO alla gör *impad* !!!
    Jag har scrappat en massa idag hihihihi !!
    Alla 3 som jag gjort finns i mitt galleri VÄLKOMMEN !!!!

Vill ha både ris och ros

• Matriark
    tr3z skrev 2006-08-18 18:16:30 följande:
     Dessutom funderar jag på att scrappa lite altered att ha på mitt skrivbord för att pigga upp, typ nån plåtburk för pennor å så.
    Haha.. tänka som jag, jag scrappade telefonen idag...OskyldigSkrattande
    Kommer väl bild imorgon..

hann inte färdigt för det blev akut till jourtandläkare ikväll. Smabon spelade bandy med äldsta dottern, det blev en krock och skaftet på bandyklubban får rätt mot hennes mun, Usch vilken hemsk syn att se, stackas liten Gråter jobbig mammarollen, inombords vile jag grina själv av oro, men utåt försöker man vara lugn och sansad och tänka metodiskt vad som ska göras.. skölja bort blod och kolla skadan, ge smärtstillande, trösta, ringa 112..
    4 tänder dragna.. mjölktänder som tur är.
    En layout är redan planerad om detta också. Tänderna ska ner i minnesficka.
  • Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-18 22:29:48 följande:
    tr3z skrev 2006-08-18 18:16:30 följande:  Dessutom funderar jag på att scrappa lite altered att ha på mitt skrivbord för att pigga upp, typ nån plåtburk för pennor å så. Haha.. tänka som jag, jag scrappade telefonen idag...Kommer väl bild imorgon.. hann inte färdigt för det blev akut till jourtandläkare ikväll. Smabon spelade bandy med äldsta dottern, det blev en krock och skaftet på bandyklubban får rätt mot hennes mun, Usch vilken hemsk syn att se, stackas liten  jobbig mammarollen, inombords vile jag grina själv av oro, men utåt försöker man vara lugn och sansad och tänka metodiskt vad som ska göras.. skölja bort blod och kolla skadan, ge smärtstillande, trösta, ringa 112..4 tänder dragna.. mjölktänder som tur är.En layout är redan planerad om detta också. Tänderna ska ner i minnesficka.
    men gud huuuu hoppas allt är bra med er-... stackars liten
  • Matriark
    Fnyz skrev 2006-08-18 22:46:37 följande:
    men gud huuuu hoppas allt är bra med er-... stackars liten
    Det var en jobbig upplevelse, men positivt är att efteråt är hon nästan lite stolt över vad hon har varit med om. Redan nu fast hon har ont visar hon stolt upp gluggen och tänderna.. tur att det kommer nya så småningom iallafall.
  • Cia o krabaten

Matriark: Då vet man att man äör nere i träsket
    När man plockar fram kameran efter (förhoppningsvis ) att man ringt 112

• Cheri
    Matriark skrev 2006-08-18 22:29:48 följande:
    tr3z skrev 2006-08-18 18:16:30 följande:  Dessutom funderar jag på att scrappa lite altered att ha på mitt skrivbord för att pigga upp, typ nån plåtburk för pennor å så. Haha.. tänka som jag, jag scrappade telefonen idag...Kommer väl bild imorgon.. hann inte färdigt för det blev akut till jourtandläkare ikväll. Smabon spelade bandy med äldsta dottern, det blev en krock och skaftet på bandyklubban får rätt mot hennes mun, Usch vilken hemsk syn att se, stackas liten  jobbig mammarollen, inombords vile jag grina själv av oro, men utåt försöker man vara lugn och sansad och tänka metodiskt vad som ska göras.. skölja bort blod och kolla skadan, ge smärtstillande, trösta, ringa 112..4 tänder dragna.. mjölktänder som tur är.En layout är redan planerad om detta också. Tänderna ska ner i minnesficka.
    Stackas liten!!!
Svar på tråden Scrapträsket 2