• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fnyz

nu drar vi jag å sambon åker på kryssning nu å tildisen ska vara hemma med farmor å farfar

• Amelié77

Nu har jag lagt ut en bild på albumet från Tiimari under starka bilder. Det är 12*12.

Jag har använt Alabaster chalk på de röda blommorna på LOVE-LO´n. Tycker nog att det blev ganska vitt.

Sen undrar jag lite över en sak...det var nån som skrev att ni inte hittade tråden. Har läst det i andra trådar också som tydligen blivit flyttade. Men har ni inte satt de trådar ni brukar besöka ofta i "Mina favoriter"? Då är det ju bara att klicka pdär och så hittar du trådarna hur enkelt som helst, även fast de har blivit flyttade. Bara ett litet tips...

• BabyJia

pylle ja, de kan man iofs oxå göra...så kan man leta album under tiden.

Men bra, då vet jag att de finns.

• BabyJia

Hade tänkt framkalla lite nyare kort, men jag har visst inte så många. Så jag får visst se te å ta mer kort märker jag

• pylle
    Fnyz skrev 2006-08-26 08:52:47 följande:
    shoppade lite på panduro jag å skärmattan å kniven var ju jättebilliga nu å så la jag en beställning på lite grejer från deras katalog åxcå
    Köpte du skärmatta och kniv här i på hobbybutiken???
  • liiinda

Hej tjejer! Vad flitiga ni är allihopa! Själv tycker jag att jag inte har någon tid att sitta o scrappa och sen tycker jag att jag helt har tappat känslan för det så jag har varit o fiskat inspiration hos er för att försöka komma igång igen!! Vet ni vad som har hänt med papprika.se? Jag kan inte komma in på deras startsida!

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-26 09:57:11 följande:
    Fnyz skrev 2006-08-26 08:52:47 följande: shoppade lite på panduro jag å skärmattan å kniven var ju jättebilliga nu å så la jag en beställning på lite grejer från deras katalog åxcå Köpte du skärmatta och kniv här i på hobbybutiken???
    japp de var specialerbjudande nu 59kr. inklusive 3 extra blad.
  • liiinda

Konstigt!
    Har ni handlat där någongång? Nöjda?
    Jag har mailat dom TVÅ ggr ang. quickutzverktyg men inte fått något svar av dom...dåligt tycker jag! där losade dom den beställningen!!

Svar på tråden Scrapträsket 2