• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mella72

Mammsy: De sa inget i mailet som bekräftade att de fått den så jag tror också att det är lugnt

• Jo79
    Mystjejen skrev 2006-08-27 19:58:34 följande:
    ÅH NEEEEJ!!! Sitter här och skriver...så kommer lilltjejen och ställer sig på mitt NYA fina 12x12 album i linne... När hon går av är där två fotavtryck i brunt...kunde ju varit användbart om man vill göra babyalbum att "stämpla" med färg men till min STORA FASA!!! Det var BAJS!!!!! Bläääääääääääää! Men nu är hon duschad och sussar sött... Får bli ett nytt album! 

Kan inte låta bli att fnissa.....

Mamma till KaramEllen
  • annika5064
    Mystjejen skrev 2006-08-27 19:58:34 följande:
    ÅH NEEEEJ!!! Sitter här och skriver...så kommer lilltjejen och ställer sig på mitt NYA fina 12x12 album i linne... När hon går av är där två fotavtryck i brunt...kunde ju varit användbart om man vill göra babyalbum att "stämpla" med färg men till min STORA FASA!!! Det var BAJS!!!!! Bläääääääääääää! Men nu är hon duschad och sussar sött... Får bli ett nytt album! 
    Ah, huh! Skrattade gott åt ditt roligt skrivna inlägg dock; kan se dig framför mig vid denna fasansfulla upptäckt...
  • Jo79

Har lagt upp en lo i galleriet. Skulle vara till SWE scrapbooks tävling, men så när jag var klar och bara skulle checka av för säkerhets skull, så hade jag ju såklart missat att det var tema sommar.. suck!! Så det blev ju bara till att göra en till.... Så nu finns en lo som det inte är sommartema på i galleriet...

Mamma till KaramEllen
  • trollmossan
    Hej!  Är ofta inne o läser i denna tråden o har lärt mig väldans mycket av allt ni skriver.  Har under lång tid shoppat på mig en massa scrapsaker men det är inte förrän nu som jag verkligen kommit igång att scrappa. Sen har det ju dessutom öppnat en scrapbutik i Ystad där jag bor vilket är superkulSkrattande

Vet ni var det är billigast att framkalla sina foton??
    Sen undrar jag även om det går att framkalla små kort nånstans, typ 8*8 cm ???
  • Fnyz

hallå hallå hallå fnyz is back!

nu ahr vi kommit tillbaka från kryssningen...blev int eså himlans massa kort eftersom ajg inte ville ha kameran med mig hela kvällen ifall den skulle bli stulen, men tillräckligt många för å kunna scrappa om de.

kom ihåg å gå in å rösta på utmaningen...

Blommig: vart är du ifrån???

Pyret: visst kan vi berätta nu om vad vi ska göra i scrapväg här i våran lilla stad???

• Pyret78

Fnyz: Klart vi kan

Skickar kollektivt ros till er som lagt upp nya lo:s i gallerierna.

Jo79: jag gjorde samma sak som du. Missade sommartemat

Mammsy: Åhh vicken liten sötis, din "selma" var Min blir inte alls lika söt, men den får duga

• Mystjejen

Såg nu att det var 80 bidrag inskickade till swescrapp!!! Och att det tar en vecka innan man får se bidrag och vinnare...

Jag som trodde man skulle få se det nu!!!
    Är ju jättenyfiken på vad alla har gjort!!!
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-27 21:37:06 följande:
    Fnyz: Klart vi kan Skickar kollektivt ros till er som lagt upp nya lo:s i gallerierna. Jo79: jag gjorde samma sak som du. Missade sommartemat Mammsy: Åhh vicken liten sötis, din "selma" var Min blir inte alls lika söt, men den får duga
    blir de reklam om man skriver de här va?
Svar på tråden Scrapträsket 2