• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fnyz

jag har åxå en ny lo i galleriet men ajg är inte lika nöjd med den som de senaste 3. den heter gammelmormor gun.. risa å rosa... det är bra å få lite konservativ kritik ibland om det är något man kan förbättra elelr om någon har någon idé för ofta stirrar man sig blind på lo:n å inte vet vad de är som saknas.

• Lingonflickan

MAMMSY: Visst är det kul att använda en färg på papper man aldrig kunnat tänka sig hur man ska få användning för. Gillade din LO. Så söta små hjärtan där nere.

• Jo79
    21.6.06 006.jpg21.6.06 007.jpg

Ny som jag gjorde nu när Ellen sov...man får vara snabb ibland! Den här har hängt över mig, det är ju trots allt snart två år sedan.... men jag är faktiskt ganska nöjd!!
    Mamma till KaramEllen
  • Anne81

Jo79 jättefin lo, har funderat på vad jag ska göra med de sakerna du har på din sida tror att jag norpar lite ideer från dig

• Lingonflickan
    Fnyz: Fotot är ganska grått och skulle tjäna på att lyftas fram mer tex med en liten fotomatta.... Annars är den jättefin.
    Skumpis: Gillar verkligen din "Hoppsan".  Kul med runda foton. Vad är det för skoj papper?
  • MAMMSY

JO den var kanonsöt, kul med brunt å rosa,det är så snyggt attt blanda!

• Camasunary

Allt scrapgrejs är helt klart billigare i US och utbudet är ju enormt!! Ungefär de här priserna blir det när jag räknar om: BG rubon 23 kr, BG papper 4,60, Mixed Alfa Foamstams 70 kr, Junkitz brads 19 kr, MM foamstämplar med blommor 56 riksdaler. Det känns som om man får hur mycket som helst!! Jag har beställt flera olika foamstamps, papper och grejs och frakten på mitt paket blev 83 kr, men då skickas det med båt. Hade jag valt flyg så hade det kostat 167 kr.
    Det som känns mindre bra är att jag betalade med mitt kort och att de liksom har möjlighet att gå in och dra pengar utan att jag bekräftar på nåt vis. Alltså när summan för frakten var klar så drogs pengarna från mitt konto, vips! Men det kanske finns andra sätt att betala på, men att jag inte fattade det..
    Var in och kollade min beställningslista nu och det var så att jag fick ståpäls bara av det... kommer nog att hamna i extas när paketet kommer!! Om det kommer

• Camasunary

Om nån undrar så har jag inte lagt in några LO:s än... sladden mellan kameran och datorn har nåt glapp som måste fixas. Men det kommer snart hoppas jag, för det vore kul att få respons på det man gjort!!

• MAMMSY

Camasunary: Nu kliar det i shoppingtarmen på mig vart handlade du alla fantastiska grejer nånstans?

Kram Malin
Svar på tråden Scrapträsket 2