• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Sagomamma
    bitte71 skrev 2006-06-21 15:33:45 följande:
    jacklin: vi har nog köpt från nästan alla butiker som nämns, de flesta av oss. Och de flesta butikerna är bra. Finns några som tar faktura: scrapandgiftcorner och på scrapbookbutiken kan man också få betala mot faktura om man är känd kund (det är sagomamma här i scrapträsket som har den butiken - du får höra med henne isf) Kan vara ngn mer som tar faktura, scraproom har gjort det innan men inte nu längre Vilken som är billigast och bäst är en smaksak, men personligen gillar jag scraproom (stort utbud), scrapbookbutiken och scrapoteket bl.a .
    Fast numera kan ALLA (som inte har massor betalningsanmärkningar handla mot faktura i den ena av de där butikerna... , inte bara kända kunder!
  • Sagomamma
    Cia o krabaten skrev 2006-06-21 15:35:16 följande:
    Johannapanna:Hon håller ju till här oxå, men lite i skymundan och heter Cheri!Kolla även scrapbookbutiken.se där hon är designer!men jag håller med: Hon är GRYMT duktig!
    Visst är hon... Och så söt sen
  • Sagomamma

bitte71:

Läste nu hur kort jag lät... *stress * Menade ju liksom lite "tack för reklamen" också såklart

• Cia o krabaten

ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!

Satt här och gatade med massor av tid och INGEN inspiration.
    Så jag gav mig på det där med PS en gång till.
    Det är ju UNDERBART vad mycket man kan trixa till med bilderna där!!!
    Har precis skrivit ut 8 foton på ett A4 papper. En förstoring och så några förminskningar/Beskurna foton i olika storlekar och MINIMALT med pappersspill!!!!

Superkul! Nu vill jag scrappa, men kasnke ska gå och sova istället...

• Camasunary

Jag har också beställt från Croppin' Paradise!! Jag hade ganska mycket kontakt via mejl kring min beställning och de var snabba på att svara och verkligen serviceinriktade. Jag har inte fått mitt paket ännu, men det skickades by boat den 6/6. Så nu väntar jag med spänning på post!!

• Skumpis

Hoppar in och skriver utan att ha läst ikapp. Känner mig så fräck idag

Jag är så himla glad! Jag har scrappat tre LO idag REKORD!!! Mammsy har varit här men jag tjuvstartade med en LO innan hon kom och gjorde sen två medan hon var här. Vi har varit jätteduktiga och haft jättekul! Det är bara såååå himla kul att scrappa tillsammans med andra!

Fotar mina alster gör jag imorgon

• Jo79

DSCN0927.JPG

Behöver hjälp. Ser det för tomt ut i mitten där den lilla cirkel är? Vad ska jag ha där isf? Hilfe, bitte!!

Mamma till KaramEllen
  • Anne81

jo79: tycker inte att det ser för tomt ut, jag tycker den är väldigt fin som den är

• Loppan79

Har varit inne på scrappiz skissutmaning och tror bestämt att jag har sett den som ligger tvåa och trea här i scrapträsket. Har tittat runt lite men hittar inte vilka det är! Håller i alla fall tummarna för att ni får fler röster och vinner

• tr3z

Jo79 - jag tycker den är fin! Men du har kanske lite rätt i att det känns tomt, iaf till höger, nedanför cirkeln får jag en liten känsla av tomhet Kanske kunde du göra själva cirkeln större? Fast om du inte kommer på nåt trix så tycker jag att du ska vara nöjd med den ändå. Snyggt med alla blommorna som ram!!

Svar på tråden Scrapträsket 2