• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Loppan79

Jo - kan du inte göra en ram med blommor runt den lilla cirkeln också? Eller blir det för mycket?

• Jo79

Jo, jag har tänkt på blommor... men kanske blir det för mycket. Men jag kan ju stansa och kolla... Det är inte så mycket plats kvar och jag vill ju inte att det ska se för fullt ut.

Loppan79 skrev 2006-06-21 22:49:39 följande:
    Har varit inne på scrappiz skissutmaning och tror bestämt att jag har sett den som ligger tvåa och trea här i scrapträsket. Har tittat runt lite men hittar inte vilka det är! Håller i alla fall tummarna för att ni får fler röster och vinner
    Skumpis och Mammsys Lo:sar ligger ju bra till, jag ligger liiiite längre bak, men är glad ändå! Jag hade ju fått fem röster när jag kollade sist!! Cool
    Mamma till KaramEllen
  • tr3z

Jo79 - fast jag tror det blir för mycket blommor med fler blommor.. låt det då hellre vara lite tomt så att det inte blir för mycket, liksom. Tycker jag

• Jo79
    Penga mun Så har shoppinggalningen handlat igen...Skrikandes Scrapperet har frakfritt tom på sändag över 300:-, och det kunde ju inte jag motstå.... så nu blir det verkligen sill å potäter till midsommar... Har ni kollat in scrapworks color collection som hon har? Den är sååå snygg, och tror jag inta att det fanns både gula och oranga papper!? Ajajaj....
    Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

Ah, jag visste väl att jag kände igen dem härifrån Såg dock inte din, jag får kika in igen och titta

• Loppan79

"kika in igen och titta" - Vilken konstig svenska, men du fattar nog vad jag menar

• tr3z
    Jo79 skrev 2006-06-21 23:02:39 följande:
     Så har shoppinggalningen handlat igen... Scrapperet har frakfritt tom på sändag över 300:-, och det kunde ju inte jag motstå.... så nu blir det verkligen sill å potäter till midsommar... Har ni kollat in scrapworks color collection som hon har? Den är sååå snygg, och tror jag inta att det fanns både gula och oranga papper!? Ajajaj....Mamma till KaramEllen
    jag vågar inte kolla in nån nätbutik alls, fyller bara på min önskelista i tysthet här hemma och talar om för maken vart han kan kika om han vill överraska mig nångång med nåt
  • rastom32

Hej hej... har knåpat ihop en ny lo - finns i mitt galleri... "Rasmus"... ris o ros om ni har lust, annars bara ta en titt om ni nu ändå skrotar runt

Kram o go'natt - Sonja

• jacklin

Kikar runt hos er allihopa. Gud vad fina ni gör. Får en massa inpiration och idér från er.

Får hoppas att jag lyckas med det med

• Amelié77

Camasunary - kan du skriva här när du fått ditt paket från Croppin' paradise. Intressant att veta hur lång tid det tar. Det låter ju bra om de är serviceinriktade och svarar snabbt på mail.

Svar på tråden Scrapträsket 2