• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • annika5064

"Åååååå jag måste bara säga att jag med småbarn (som inte vill hamra och ha mig) bara ÄÄÄÄLSKAR Silent settern!!!!"

Kopierar rakt av...underbar, och min kostade bara 160 kronor på e-Bay!!! Eller egentligen 55 kronor, resten var frakt...

• scrapgodis75

Fick ni tagit några fina kort att scrappa med på midsommarafton?

• Sabika

scrapgodis75: 10C och regn...  Försökte mig på att göra en krans till lillskruttan (8mån.) och ta några kort (inomhus) men men... kransen blev lite för liten så den halkade ju av hela tiden - kanske blev ett eller två ok kort.  (Fast det går säkert att få ihop en LO ändå ) Själv då?

• tr3z

scrapgodis75 - jajemän! Gjorde också en krans till Jolin den var så klart för liten Men det blev bra kort ändå, och sen badade hon med grannbarnen, så det blev somriga kort, nöjd blev jag

• MAMMSY

NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjSkrikandes jag har kört fast med en LOFörvånad
    Jag var jättenöjd ända tills texten skulle dit å nu bli bara allt fellllllllllll!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrr

• Lingonflickan
    Bitte: En tanke: snöstjärnor kanske. Eller ta en bit tårtpapper och chalka "runt" den om du förstår vad jag menar(?)

Cia: Det är helt OK att förkorta mig till MiS, jag gör det själv och andra här på FL oxå. Förkortar själv rätt friskt.
  • Lingonflickan
    Liinda: Kul idé att även scrappa det som kanske inte är så gulligt och som kanske inte direkt förknippas med det man vill bevara. Glad

Mystjejen: Silent settern är suverän! Använde inte öljetter (eyelets) tidigare men sen jag köpte den letar jag verkligen anledning att använda dem. Den är så enkel att använda. Gör hål med en "pigg", sätt i öljetten, byt "Pigg", vänd och tryck fast. Krävs i stort sett ingenting. Så enkelt - så snyggt. Rekommenderas. En av de bästa saker jag köpt.

Slänger åter in frågan ang HoP; vaddå paypal eller request note?? Och hur fäster ni omonterade stämplar på akrylklossen???Fundersam
  • Loppan79

scrapgodis - nja, jag tror inte jag fick några bra kort igår, men däremot idag när Hedda fick sin sandlåda

liiinda - jättefin lo!

• MAMMSY

mis: Du måste ha eazy foam för att kunna montera stämpeln

Svar på tråden Scrapträsket 2