Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
ja jag var där och dom var så snälla och söta alla bebisarna. Jag hann inte ens tänka på om min kropp reagerade. har i och för sig varit runt bebisar innan utan att nått hänt. så nej jag tror inte det fungerar på mig det där!!! =0)
Jag får tacka så mycke för idag,de va mycke trevligt.
Minname: De va synd att du skulle tillbaka till jobbet.....
Helen ja det var det.. hade nog velat stanna längre och se lite liv i Anton =0) han var urfin med massa hår!!
Jag får tacka för de... Han e så himla go. Kan tänka mig att ni längtar efter era små liv....=)
Tack för fikat idag tjejer! Blev allt lite avis på att få ha en go bebis hos sig. Bebisarna var så fina. Får väl sätta igång å städa eller nåt så det kommer igång. Kramar på er!
Ja tack tjejer!!!
Blev också så bebisavis. Kände ibland att jag bara ville ta en bebbe och springa, min, min, min....
Era små bebisar kommer ju snart. Jag tror inte ni behöver vänta så länge till
Oj! Jag var inne på webbisarna och såg att 2 par i min föräldragrupp fått barn idag med 2 timmars mellanrum. Häftigt. Blev lite nervös nu när jag tänker på att det kan bli av när som helst nu.........Mammamia.....!!!
Förstår att du blir nervös nu Andi pandi. Nina också förmodligen. Jag själv längtar som en tok - 4 månader kvar!!! Hur ska man stå ut?
hu jo jag måste vänta jätte länge till känns det som!!! 10 lååånga veckor... vill bara somna och vakna upp dan efter förlossningen!! pratade nyss med en kompis och hörde hennes lille knorra i bakgrunden... då suger det till lite i bebis tarmen!!