Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
var e nina idag... hum, hon som brukar vara inne varja dag.. dax att övervaka vebbisar kanske!
Ser ut som jag inte kan komma på fika, men jag kollar in senare och ser om och när det blir. Så jag kanske kan dyka upp, men räkna inte med det.
Minname - Här är jag Har varit hos bm idag, så blev det McD och en runda på ÖoB.
Uääää , fick veta att nu är jag den enda i min föräldragrupp som INTE har fått bebis. Känns verkligen jättetrist. Nu hoppas jag på lörd el sön. Zelda är född en lörd, så kanske det blir samma nu. Och så är Zelda född den 31:e, kanske det blir samma då..... Fasen, pappa åker på 3 veckors utlands semester på tisdag, hade ju räknat med bebbe innan dess.
Nina oj oj då får vi verkligen skrämma ut bebis nu på halloween så att den kommer innan pappa åker iväg!! =0)
Nina, hade ju varit synd om pappa missar bebbens ankomst.
Verkar vara en envis liten rackare. ´
Jag hakar på dig Mimmame och spökar lite utanför Ninas i helgen =)
Ska vi bestämma fika imorgon kl.13? Minname menar du 4kök?
Andi Pandi: ja det var just den jag menar!! jag och tufsan är i stan så vi kommer dit 13 tiden!!
Ja skräm ut den är ni snälla. Vore skönt att vara på bb under halloween. Tycker inte om när ungarna kommer och tigger, så det slipper jag gärna...
Jakob hade visst planerat att jobba lite imorgon, vilket innebär att jag inte har tillgång till bilen i alla fall. Så tyvärr, lördagsfika blir det nog inget för mig. Jag hade gärna fördrivit tiden med er annars.
Kanske ska förtydliga att det är _min_ pappa som ska på semester, inte bebisens pappa....
Förresten.... Någon mer nu som vill in på hemsidan nu? Snart har jag inte tid att sitta framför datorn och uppdatera längre
Är det något ni vill ändra på?
hehhe Nina jag förstog att det var din far och inte pappan till bebis... heheh han skulle inte åka i detta läget!! mend et är ju ändå trist om han inte hinner se sitt lilla nya barn barn innan.
ja gud ja vi skulle köpa godis till om det kom nån men fan det är ju dyrt och så ju.. man kan ju inte köpa vad för godis som hälst heller. *flina* så vi sket i det.
synd att du inte kan komma men jag tycker du ska inte hinna det du ska ligga och föda ju!!!