• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • maj77

Så klart ni andra oxå om ni är lediga och har lust!

• HelenR

Jag fikar gärna på måndag...

• Andi Pandi

Måndag funkar ok för mig. Tyvärr känns det som att allt är lugnt. inga tecken på att bebben vill ut.

• lillefrejen

Kanske ska vara ledig på måndag men isåfall hör jag av mig. Känner att jag behöver lite time off från jobbet.

• HelenR

Ju fler desto roligare...Har varit på BVC idag och nu väger lillkillen 4265 och e 55.5 cm lång.. Skönt att maten funkar=)

• Nina75

Har inte haft internet på hela dagen, tydligen någon rolig typ som grävt av en kabel inne i Kalmar, hur kul är det?

Måndag hade varit kul, men tyvärr har jag ingen som kan ha Zelda måndagar...

Skönt att han växer Helen. Snart väger han lika mycket som Zelda gjorde när hon föddes

• HelenR

Men kan du inte ta med henne??Jaså vad vägde hon då??

• Nina75

HelenR - Kanske skulle det mest bli jobbigt både för oss och för henne. Hade med henne på Nybroträffen och hon bara tjatade hela tiden om att hon var färdig och ville åka.
    Zelda vägde 4310 g, denna gången blir det säkert en 5 kg bebbe om den inte skyndar sig ut.

• lillefrejen

Nina75, bor du också på Bremerlyckan? Det var någon som hade grävt av våran kabel också. Vet inte vad de styr med.

• Nina75

Lillefrejen - Nej, jag bor i Nybro. Det var en teliakabel som var av och det påverkade tydligen oss här också. Och mobiltrafiken med. (inte bara telias) Tycker de borde ha lite bättre koll på var de gräver någonstans, det händer rätt ofta...

Har varit hos bm idag. INTE kul. +3 kg på 2 v, förmodligen bara vatten eftersom jag svullnat rätt mycket. Sammanlagt har jag gått upp 20 kg nu, mot 13 kg förra grav. Sf mått =40 cm. (lika stor som jag var då jag födde förra gången). När hon skulle mäta magen var hon tvungen att "lyfta upp" den, känns nästan lite pinigt.
    Hon sa att huvudet var fixerat när jag frågade, men jag såg att hon skrev ruckbart i journalen, hmm....
    Bf på måndag, hoppas jag inte behöver vänta längre än så.

Svar på tråden Kalmar-tråd