• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • HelenR

Oj va många de har blivit här nu,kul kul.. Tycker synd om Nina75 som fått vänta så länge,men jag hoppas att din efterlängtade bebis kommer snart....Jag säger samma sak till dig Andi Pandi....
    Jag säger Välkommen till alla nya...

• Andi Pandi

Nina75: Vet precis hur det är. Gubbens mormor har kommit ner från Örebro för att vänta på bebisen. Hon verkar inte fatta att det kan dröja ytterligare ett par veckor. Hon trodde att det datum vi fått gällde på pricken. Så jobbigt. Annars tycker jag att träff på BB 5/11 låter bra. Jag har själv trott på det datumet , bara för min lillasyster fyller år då.

• Minname

Andi Pandi : förstår att du är lessen... är nog lätt att stirra sig blind på datumet och sen bli besviken fast man vet att det kan ju komma lite som det vill. trist bara för vad jag hört av andra kommer dessa dagarna vara de längsta i livet.. bara väntar och väntar.
    säger bästämt... *kom ut bebis du har simmat klart nu i mamma mage* hoppas den lyssnar

det samma gäller Ninas bebis!!! Kom ut!!!

• Tillis

Hej !
    jag har precis flytttat över till sidan för väntar barn. Blev gravid runt den 16:e oktober, så jag och min sambo har precis börjat vår lillla resa...
    Va kul att det fanns en tråd för oss som bor i Kalmar. Jag flyttade hit för 3 år sedan men har inte lyckats skaffa så många vänner här. Hoppas att jag kan få va med på era träffar

• HelenR

Tillis: De va bra att du hittade Kalmartråden.. Klart att du får vara med på våra träffar,ju fler desto roligare och trevligare....

• Aphrodite

Åhhh vad roligt med nya och att vi börjar bli så många.
    Nu ska det väl kunna bli en riktig "brakfika"
    Jag är jättesugen nu då jag har haft återbud senaste tiden. Det är så roligt att träffa alla och prata bebis och lära känna nytt folk.

Lycka till Andi pandi och nina

• HelenR

Nu finns de ju ett forum på hemsidan,vore kul om vi kunde använda de....

• Salsan

Vad kul med alla nya. Välkomna!

Själv väntar jag med spänning på första besöket hos BM, ska dit 15 november. Just nu har jag ingen aning om i vilken vecka jag är men skulle tippa på v.8-9 någonting.

• lillefrejen

AnnaD - Yes, skriv bara in när du vill fika och vilken tid så skriver alla som vill/kan följa med.

Vi andra har träffats några gånger - men långt ifrån alla har träffats så du behöver inte känna dig utanför bara för du är ny.

Svar på tråden Kalmar-tråd