Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
FIKADAX i i Kalmar.
Vi kan:
Tis 26/10 11.00 Baronen
Helen
Andi Pandi
Maj77
Minname(kommer på lunchen kl 12.00)
lör 30/10
Minname
Tufsan
lillefrejen
Sön 31/10
Minname
Tufsan
lillefrejen
Nina???
Bebben04
Känner mig lite kluven nu om jag ska fika på tisdag eller på söndag (om det blir något). Tror inte att jag kommer att åka på båda träffarna, även om jag skulle kunna...
Men va med på tisdag,vore kul och få träffa dig,har ju inte gjort de än=)
Hej på er!
Synd att man jobbar, hade varit trevligt med fika. Men men...
Sitter just nu i Sthlm och väntar på att få åka hem. Är så trött. Alla dessa resor tar kål på mig. Har tre turer till inbokade till Sthlm sedna får det vara nog. Även om pyret blivit van att flyga så tar det för mycke tpå mina krafter. Är helt slut om dagarna. Tur att sambon sköter markservicen hemma annars hade det nog sett ut som ett bombnedslag hemma.
Ha en bra helg tjejer. Kram
Hej hej. Hoppas att ni tjejer haft en bra helg..
Nina75:Vill de komma någon bebis snart tro??=)
Ja, jag hoppas ju verkligen det. Men än är det ganska lugnt i magen förutom massor av sammandragningar (som vanligt) Har varit ute på stan och gått i butiker både fre-lörd, tänkte det kunde sätta fart på det hela, men icke då.
Kan du inte va med och fika på Tisdag?
Finns de någon mer som vill fika på tisdag?? Vore kul om vi e några stycken....
HelenR - Jag får se om jag kan, förhoppningsvis är jag ju på bb...
Nu har vår hemsida kommit upp på nätet. Tyvärr är det inte många som hört av sig och vill vara med. Vill inte hålla på och lägga in min mailadress här om och om igen, så skicka mig ett privat meddelande här på fl istället om ni vill vara med och inte har min adress...
Nina75:Ja vi kan ju hoppas att du ligger på BB,men om du nu inte skulle göra de så skulle de va kul om du kunde komma på tisdag....Men jag håller i alla fall tummarna på att du e på BB....
Jag e gärna med på hemsidan.....