• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Aphrodite

Hej på er!

Jag kommer nog att kunna fika till helgen. Vi var i Kalmar igår och köpte vinterdäck, men tyvärr så passade de inte på bilen. Väldigt irriterande, så nu måste vi tillbaka med dem så att vi inte förlorar pengarna. Hoppas att det går bra men säljaren verkade schysst så... och då passar det ju bra med en fika med er tjejer
    Vi får väl se vilken dag det blir. mig spelar det nog inte någon roll.

Hoppas ni haft en bra helg. Spännande att höra hur det går för Nina och andi pandi....

• Minname

hej hej!!

har vait nere i skäne land i helgen det var mysigt och varmare =0)
    fick lite bebis saker av mamma och låna fina overoller av svägerskan så nu ska bebis vara varm i vinter!!
    Ska ta foto av sakerna jag fick urgulliga!!

var på ikea och laddade med billybokhy. bra att tag i nu annars blir det väll inte av heheh när bebis tar all tid.

TIPS!!!!! images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=BABYPROFFSEN gratis e bra!!!!!

• lillefrejen

Måste berätta - jag har gjort världen kap i helgen (hoppas jag iallafall).

En tjej svarade på min annons om barnvagn så nu har jag köpt en Inglesina sittvagn, bärsele, babygunga, badbalja och babysitter - allt för 1500 kr! Tyckte det var ett klipp. Vagnen var sen -02 men mycket fräsch.
    Det jag måste köpa till är en mjuklift.

Är det nån av er som har nån erfarenhet av Inglesina-vagnar? Jag hade aldrig hört talas om det märket innan men det verkar ganska stort ändå.

• Nina75

Verkar ha varit en riktig shoppinghelg...

BF IDAG!!!
    Läste i en tråd att man kanske kan få igång förlossningen genom att äta mååånga pepparkakor (mycket kryddor) Gissa vad jag sitter här och knaprar Färdknäppen funkar INTE i allafall.....

Andi Pandi - Kan inte du skicka mig fotona du tog på träffen så kan jag lägga in dem på vår sida?

• Nina75

Någon av er som är med på hemsidan som sitter på modem? Kan vara bra att veta när vi börjar lägga in foton.

• maj77

Hej! Ska bli kul att fika i morgon! Jag har värvat med en tjej med en 7 månaders "bebis", hoppas att det är ok. Det verkar som att Lyckligast i världen oxå följer med så vi blir nog några stycken =) Då ses vi utanför fiket kl 11 i morgon!

• Nina75

Är det någon här på listan som känner någon annan här på listan privat?

• lillefrejen

Nä, inte mer än det vi lärt känna varandra på träffarna.

• Nina75

Är det ok för alla att jag lägger in fotona från första träffen på hemsidan?De som är med är Lillefrejen, Salsan, Maj77, Stinaliza, Aphrodite, Minname och HelenR. Säg till om jag ska ta bort någon...

• lillefrejen

Du kan få retuschera bort mitt krusiga hår om du vill =)
    (Ser ut som jag gjort mig "extrafin" på träffen.

Svar på tråden Kalmar-tråd