• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Aphrodite

Morgon!

Någon som vet när vi ska fika (lör eller sön) och blir vi fler? Jag tror jag kan båda dagarna men främst söndag...

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    Nina???
    Bebben04
    aphrodite

• tufsan

Hej alla, jag kan nog bara på lördag...

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    lillefrejen
    Nina???
    Bebben04
    aphrodite

• Nina75

I min föräldragrupp är vi bara 2 par kvar som inte fått bebis. Det andra paret med bf idag. Känns jättetrist att vara sisten, första bebisarna föddes redan mitten av sept...
    För första gången på eeevigheter har jag sovit hela natten som en stock. Vet inte hur jag ska tolka det.... Kanske var det helt enkelt bara utmattning, det blev en lång och ansträngande dag igår.... Men någon bebis blir det nog inte här idag ialla fall.

Tar bort mig från listan, dumt om jag ska vara med och påverka vilken dag det blir när jag ändå förhoppningsvis inte kan var med....

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    lillefrejen
    Bebben04
    aphrodite

• Vickan

Hej allihopa hoppas Ni har det bra?.. Tyvärr kan jag inte komma och fika någon av dagarna. Värst vad man har mycket planerat när man är sjukskriven på halvtid :P... Men Ni ska veta att det är skönt att "bara" jobba 50% mitt illamående har nästan helt försvunnit och jag mår för engångs skull bra.. Har även skickat in pappren om Hp och chefen har fyllt i sitt papper genom att kryssa i att jag inte kan bli omplacerad :) vilket förhoppningsvis är ett steg i rätt riktning..

//Vickan

• Minname

jag skulle kunna tänka mig lördag om inte annat för sön känner jag är en dag jag vila lite inför veckan som kommer!!

• Aphrodite

Hade varit skojsigt om bebben04 kan vara med, då vi inte har träffats ännu. Men vet inte, hon verkar inte kunna på lördag???

• Aphrodite

hmmmm...lugnt här....undras om det är på G för nina, hon har ju annars varit aktiv......ska kika på webbisar ifall att....

FIKA? Var är ni? Inga bebisar med?

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    lillefrejen
    Bebben04
    aphrodite

• Minname

Pratade med Tufsan igår och vi hade planer på att vandra runt lite i stan och eftersom man har en bit att åka känner jag att lördagen är bäst för mig att fika på för då kan jag ta det i anslutning med det. vill kunna nytja tiden lite om man nu kör in.

Vad säger ni för tid. För mig skulle 13 passa toppenfint.. lagom efter lite vandring på stan!!!

FIKA? Var är ni? Inga bebisar med?

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    lillefrejen
    Bebben04
    aphrodite

• Nina75

Ingen ide att kolla efter mig på webbisarna
    Men ikväll är det ju fullmåne, så man vet ju aldrig vad som händer..... Hoppas att det är "lugnet före stormen" här nu.

• HelenR

Om jag inte ska träffa en kompis på lördag så kan jag gärna hänga med,jag skriver inte upp mig just nu,så får vi se vad som händer....

Svar på tråden Kalmar-tråd