Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Okej, Det låter bra :)
Minname:Jag kollade om du hade skrivit men jag såg tyvär ingenting...De kommer säkert ta ett tag innan alla lär sig....Du får försöka igen
Helen: ja undra vart det ligger och flyter nån stans då heheh!!! tur man inte skrev nått vettigt då!!
Vet inte alls om det är ett bra forum jag valt (bravenet), har aldrig provat förut. Om ni har något bra förslag kan vi byta. Har själv haft alxnet förut men där är det så fruktansvärt mycket porr reklam, så det gick fetbort...
Vi lär oss nog
Salsan - Det måste kännas frustrerande att inte veta hur långt gången du är. Hoppas tiden går snabbt tills den 15.e Förmodligen får du ju göra ett tidigt ul. Spännande!
God Morgon alla på tråden, gamla som nya!
Hoppas ni får en härlig dag! Själv ska jag ge mig upp på mammas vind och leta efter gamla Barbapappa påslakan. Hoppas jag hittar dem, jag älskade dem när jag var liten, kommer ihåg att jag var så avis på lillebrosan som hade dem i spjälsängen!
morning morning!!!
Tufsan: gå nu inte vilse när du är på vinden!!!
jag kan berätta att nu har jag lite nya bilder på saker i mitt galleri!!
Igår var vi på 2:a föräldragruppen och gissa om vi skrattade hehehe vi fick andas och gubben tvärvägrade och blev röd som en tomat heheh... aldrig sa han!!
sen har jag insett att det är en glupsk lite rövarunge i magen. 4-5 natten jag pinnar upp och dricker oboy på natten och hinner lägga mig ner och efter 5 min hicka... heheh den suger nog i sig all oboy!!! =0)
Minname - Härligt att höra att det finns fler som är uppe och dricker oboy om nätterna. Det har jag gjort hela grav och förra gången också. (inte varje natt förståss).
Åh, vad fuskigt att ni fick "andas" på föräldragruppen. Jag hade gärna velat öva lite extra på det eftersom jag tyckte det var så himla bra förra gången. Men det fick vi inte göra. Har hört annars att man slutat lära ut det eftersom alla kvinnor andas i alla fall,(på ena eller andra sättet)
Tufsan - Gu så kul att kunna plocka fram sina gamla sängkläder som man själv har minnen till. Önskar att jag också hade något sånt..
Jag har haft sovmorgon idag.... Ååhhh vad härligt, jag har inget minne av när det hände senast. Jakob tog med sig Zelda till dagis när han åkte till jobbet idag och vi ska göra så ti-ons också. Oj, oj,oj, vad jag ska bli utvilad nu
Ha en härlig dag allihop!
Skulle vara kul att vara med på era träffar, synd att de är så långt ifrån.
det var då väldigt lugnt här idag!! var e alla!!??
Ja här va de väldigt lugnt idag.....
Va sägs om en fika.. Någon som kan lördagen den 6/11 runt 11??
Jag skriver upp en fikalista så får vi se om de finns några intresserade. Tänkte mer på dom nya som kanske vill fika lite??
Fikasugen..Lördag 6/11 kl 11.00
Helen