• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

HelenR jag skulle jätte gärna fika men jag måste avvakta lite. Har varit så himla trött och har lite att fixa hemma så jag får se om jag har ork och tid att komma in på lör!!!

• Nina75

Minname - DU ÄR INTE KLOK ....inom 2 veckor???????? Då är jag nästan 4 veckor över tiden, det går jag INTE med på.....
    Vi får nog ändra till inom 2 dagar istället tycker jag.
    Annars är det ett kanonbrev, perfekt.

• Minname

nu börjar det ju bli ett par som har fått barn här!! tänkte för oss som inte har fått än vad säger ni kan ni inte ge det där underbarar tipsen!!!

vad man ska köpa och inte köpa.
    Bra att göra innan bebis kommer bra att vänta med..

alla tips är toppen!!!

• Minname

ja gud ja såg inte det!!

här kommer nya bud!!

Bäste bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast innan fredag! Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 041025 (se bilaga 1, UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma Nina

• karlastrid

Hej alla Kalmar/Nybro/Öland mfl!

Jag skall ha bebis i mitten av feb. men bor tyvärr inte i ert län utan i norra blekinge men jag kanske kunde få vara med ändå? Jag är ursprungligen från norra kalmar län så jag åker ofta förbi Kalamar. Idag skall jag förresten dit och uträtta lite ärenden. Ivilket fall skulle det vara roligt att lära känna er alla ni verkar så måna om varandra.

/Karlastrid

• lillefrejen

Såklart du får vara med, karlastrid!

• lillefrejen

Jag vill också fika:

Lördag 6/11 kl 11.00
    Helen
    lillefrejen

• karlastrid

Tack och Bock lillfrejen! Jag hade ochså gärna fikat den 6/11 men jag skall åka hem och besöka mamma så jag har redan susat förbi med bilenpå fredagen.

Är det fler i denna tråden som skall ha sitt andra barn? Jag har sedan tidigare en dotter på 3 år och jag vet inte hur hon kommer att ta det när bebisen kommer eftersom hon är väldigt mammig. Är det någon mer som funderat kring detta? jag fösöker förbereda henne såmycket som möjligt men verkligheten brukar ju alltid se annorlunda ut. tacksam för tips och råd!

Nu skall jag åkatill Kalmar. Hoppas det finns något att shopa till bebisen eller kanske mammakläder. Ni kanske kan tipsa mig om nåt bra ställe??
    / Karlastrid

• tufsan

Det vara värst vad det skrivs idag då!

Välkomna nya på tråden och GRATTIS Andi Pandi, som jag antar inte läser detta utan har fullt upp med din söte pojke!

Juste vräkningsorder på din bäbis Nina, den låter väldigt seriös, jag skulle tro att ingen våga trotsa den. Vi hoppas på det!

Kram till er och ha en bra dag!
    P:S som vanlig har vi onsdagssimmning i Nybro, denna gång är dock även respektive med. Välkomna om ni blir sugna att hänga på!

• Nina75

Tufsan - Ska ni bubbla?? Det skulle kanske kunna få fart på min bebbe. Ska till bm idag och ska fråga henne om jag får bubbla, isf kanske jag hänger på ikväll. Det vore kul att träffa dig, har fått för mig att vi kanske skulle känna igen varandra iallafall.

Stort välkommen till de nya tjejerna i tråden.
    Karlastid - Jag VÄNTAR också nr 2 (bf+9 idag). Har en tjej född mars -01, ska bli spännande att se hur hon tar till sig nya bebben. Vi har förberett henne väldigt mycket så jag tror det kommer att gå bra. Det måste ju gå bra, vad gör man annars?

Svar på tråden Kalmar-tråd