Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Grattis till Andi Pandi och Nina =) Äntligen tittar de små sömntutorna ut! Hoppas att allt är bra med er och att ni har börjat återgå till verkligheten. Nästa fika blir det kanske fyra (eller fler) bebisar med! Kul tycker jag.
Ha det bra allihop och ha en fortsatt härlig helg! Akta er för alla spöken bara.....
Hallå tjejer.. Hur har ni haft de i helgen?? Här har de varit full rulle,inte en lugn stund=)
Hur mår Andi Pandi och bebisen??
Nina:Har du komit hem än.. Hoppas att förlossningen gick bra och att lilltösen mår prima...
Hej på er!
Tack för alla grattis. Nu är vi hemma. Jag tog tillfället att stanna länge på bb, skönt att få vila ifred eftersom svärmor o co var här hemma.
Allt gick jättebra. Är överlycklig mamma till två underbara tjejer nu. Och dessutom slapp jag snittet eftersom hon turligt nog hade vänt sig tillbaks under natten. Istället blev jag igångsatt med dropp, vilket var helt ok. Ungen kom ju ut iallafall och förlossningen blev helt normal.
Nu har jag en hungrig liten tjej här och jag är trött.... Fortsätter en annan dag
Va skönt att du slapp snittet... även skönt att allting gick bra....Hoppas att man får se lilla knytet snart....
Grattis igen, Nina. Skönt att du slapp snitt. Ha det och sköt om dina små töser.
UBJ har blivit mamma!
Se tråd:www.familjeliv.se/Forum-2-17/m1389970.html
GRATTIS!!!
Grattis Nina !!!!!
hej på er!
HelenR:Tack vi mår bra men det är fullt upp. Han sover dåligt om natten så mamma är lite trött. Men allt är så mycket bättre än jag kunnat drömma om. Hur går det för dig.
Andi Pandi.. jodå de går bra här.. Han vill inte heller sova om nätterna så visst e man trött de kan jag hålla med dig om...Skönt att ni mår bra i alla fall..Hoppas att man får se knytet snart... vad ska han heta förresten...
Tänkte bara höra med Nina och Andi Pandi när ni vill ta ut era små.. En del vill ju vänta ett tag med att ta ut dom.. Tänkte om man skulle ta en fika snart....