• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Nina75

Det var ju för AnnaD skull jag föreslog McD. Hon jobbar ju där, kanske kunde hon ta en rast tillsammans med oss.
    Kan/vill du det Anna? Annars kan vi ju lika gärna fika på nostalgia...

• HelenR

God morgon.....så vaknar man upp denna fredagsmorgon med massa snö och 4 minus *burrr* KALLT....Hoppas att ni får en trevlig helg.....

• Minname

heheh som den skåne bo jag är ÄLSKAR jag verkligen detta vädret heheh =0) synd bara att man ska sitta här på jobbet och inte kunna njuta av det.
    längtar till nästa vinter då ska det handlas bebispulka och bädda ner knyttet i och ut och åka!!!

• HelenR

Bara de inte blir slask.. Kan ju hoppas att de håller i sig nu när snön äntligen e här....Ja nästa år ska bli kul.. Då e lilla Anton lite mer än ett år,ska bli kul.... Då får vi i familjeliv ut och åka pulka=)

• Nina75

Ja, visst är det härligt med snö.

Kom på att det är ju julmarknad i Nybro på sönd och den börjar kl 13. Hade tänkt att gå på den... Borde inte fiken på stan ha öppet då? Kanske vi kunde fika lite efter att ha hunnit runt på marknaden istället?

• Minname

oh julmarknad det lät ju mysigt ... berätta mera... ska nog oxå ta mig ner med gubben då!!! ja vist kan vi fika då!!

• tufsan

Julmarknad är ju alltid mysigt, om än trångt...

• Soffie

snö här med!! min dotter åkte pulka för första gången...

• Nina75

Sviker tyvärr på söndag i alla fall
    Jaha, då var det dax igen. Har fått tillbaka febern, mjölkstockningen är på väg tillbaks. Jag vågar mig förmodligen inte ut på söndag, tyvärr.

Svar på tråden Kalmar-tråd