• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

Helen: det var ju trist!!! Krya på dig och hoppas du mår bättre snart.

Oj oj oj hehe var helt 100 på att jag skulle till BM imorgon kl 16 men kollade i kalendern och det visade sig att det var idag... nu jäklars håller mitt minne på att försvinna.
    var en som alltid hade koll på allt innan... behövde aldrig skriva i kalendern hade liksom allt i huvudet. jaja tur jag fick med den och kollade.
    kul kul BM idag då altså. hoppas magen inte vuxit enormt mycket mer tyckte 6 cm förra var tillräkligt.

Fler som hakar på!!??

FIKA Tis 16/11 kl 11.30-1200
    Tufsan
    Minname

• tufsan

Hej alla!

Krya på dig Helen!

Det verkar som det bara blir vi två då Minname, vi får fika istället för att simma denna veckan, för att jag har ingen bil i morgon och mannen har kvartsamtal hela kvällen...

Alla nya var är ni nu när det är lite fika på G? Det vore roligt att träffa er!

• Jen80

Jag börjar i och för sig inte förrän kl.13 idag, men det känns ändå som om det blir lite stressigt. Annars följer jag gärna med så småningom. I och för sig utan mage (jo, jag KAN faktiskt se den och min kära sambo också, men det dröjer väl innan andra kan se min fina mage.. hehe...). Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bara toppen nu. Har i och för sig haft huvudvärk igår och idag, men vet inte riktigt vad det beror på. Får väl ta en huvudvärkstablett innan jobbet.

• Nina75

Krya på dig Helen!

Jag hade gärna fikat idag, mår bättre nu. Men Zelda kommer hem från dagis kl 12... Nästa vecka börjar hon sina vanliga dagistider igen 9-14 så då kan jag fika vid lunchtid igen.

Någon som är sugen på Nybrofika till helgen annars??? Lörd?

• Anna D

Tyvärr jobbar jag i helgen, annars hade jag hakat på i Nybro...kanske en annan dag?

• Minname

Nina75: Oh ja en fika i Nybro i helgen hade ju inte varit helt fel... kanske man får se lila Nova med ju!! Ska kolla med Tufsan nu när vi träffas på fikan... men jag har för mig att hn inte har nått bestämt så!

Jag kollar med henne sen kollar jag när hon kan kommer med en dag och tid.

• Nina75

AnnaD - Vi kanske ska ta en fika på Mc Kaffe & paj är ju gott Då kanske du kan ta en rast med oss

• Anna D

Det skulle vara kul! Om ni säger en tid så ska jag fixa pajerna... :) Det tar några miinuter att fritera dem.... :)

• Minname

Nina75: tufsan kunde inte på lördagen men på söndag gick det utmärkt och skulle vara kul. Om hon inte ligger på BB hehehe... men det tror vi inte... =0)
    går det för dig på sön!!???

• Soffie

Hejsan. Hörde igår på konsum i orrefors att nån fått influensan!!!!! fy.. har ni häromkring märkt nått änn?

Svar på tråden Kalmar-tråd