• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

Nina vart är det julmarknaden letar förbrilt på hemsidan för nybro men hittar inget.
    attsingen låter inte kul det där med mjölkstockning. vad trist att du inte kan komma. KRYA PÅ DIG!

• tufsan

Nina: Krya på dig!

Minname: Vi har ju vanan inne att ha fikaträffar på tu man hand...Jag ska kolla med mannen om han vill med. Det beror lite på hur mycket tid vi får över på lördagen. Vi har kompisar från Stlm som kommer hit och ett fördelsedagskalas att gå på. men vinterdäcken ska ju på mm, så vi får se hur det blir. Jag tar mig nog en sväng inom Nybban i vilket fall!

• Nina75

Det var en liten annons i Barran idag om du har möjlighet att kolla där. Det är på torget och börjar vid kl 13... Men det brukar inte vara så mycket att ha direkt..

• Anna D

Hej Tjejer...Om ni vill så kan vi fika på nostalgia, jag kan komma ifrån tidigare på söndag! Ni bestämmer... :)

• Nina75

Vill bara säga att _OM_ jag är piggare på sön så dyker jag upp i allafall...

• Minname

Tufsan det var på sön som det var marknad =0) vinterdäcken var vi smarta och smällde på innan snön kom *ler* tur att gubben tar allt på alvar.. hade det varitjag hade jag tyckt det var för tidigt!

oki så sön på torgen om jag fattat det rätt. tjoo hoo då blir det nog en liten tur ner även om det inte är så pass mycekt!! nej nu ska jag kasta på mig kläder vi ska ut i snön och valla ankna ( jag ) hehehe

Anna D: om allt blir som det blir så blir det nog lite julmarknad och fika inne i nybro då kanske... har noll koll... hehehe börjar bli van att det blir bestämt sista minuten som regel

• Minname

ja då var det julmarknad idag!!

nån som hänger på.. det är ju underbart väder ute.. snö och -6 grader och sol ju!!! som gjort för julmarknad!!

• Anna D

Jag kommer...jag har haft ont i ryggen i veckan (för att jag går så mycket på jobbet) så jag kommer ner om... Blir det nån fika? Hur hittar jag er?

• Minname

Jag och sambon kommer stora runt lite nere i byn och så på julmarknaden!!!
    Anna D : antaingen bestämmer vi en plats och tid... har dock ingen aning om vart man kan fika.

• Anna D

Jag vet inte om alla affärer och cafeer är öppna idag? De borde vara det, men man vet aldrig...

Svar på tråden Kalmar-tråd