Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Nina: Stackare!!! Hoppas du blir bättre snart!
Välkomna alla nya på tråden!
Jag ska in till Kalmar i vecka och shoppa lite julklappar! Jag kommer liksom inte vilja ut i julstressen i år... Har väl aldrig varit ute i så här god tid innan! Jag tänkte vi FL-klickor kanske kunde ta en lunchfika på Baronen.
Vad sägs om FIKA tisdag 16/11 kl 12:00?
Tufsan:
Låter toppen !!! vad säger du om att ta en lite tidigare tid bara 11.30 så kan jag vara med lite längre har flexlunch mellan 11.30-13 nämligen!!
jag fikar gärna,tror inte jag ska göra något.. men jag skriver upp mig....
FIKA Tis 16/11 kl 11.30-1200
Helen
Tufsan
Minname
Klart att vi är fler som ska fika eller....skriv upp er nu!
Tycker de e dags att vi börjar använda hemsidan nu.. Annars är de väl ingen mening med och ha den om ingen använder den.... kom igen nu.. vi har ett forum där oxå....
Håller ni inte med mig
Helen bra idee... var just inne och såg att Nina har satt in en lite historie om när henne lilla föddes och att hon fått ett namn. =0) vill dock inte säga det för att jag tycker Nina ska få göra det själv sen när hon är på benen och är lite piggare!! men för nyfikna kan ni ju se det på hemsidan!!
Välkomna dit!!
*sss* precis, vi vill ha fler "medlemmar" på vår alldeles egna hemmis
Vad är det för hemsida?
Jen80: jo det är så att vi i kalmar tråden tyckte att vi skulle öppna en agen kalmar hemsida för oss som bor här och väntar och har barn. DÄr vi kan vara mer personliga. Just nu är det Nina som är webbansvarg och har hand om den. Vi har alla varsin pres där och det finns ett forum för disk. där!!
Du kan messa Nina75 så får du adress till henne att anmäla dig till hemsidan om du är intresserad!
Hej på er allihop och välkommna alla nya!
Här flyter dagarna på i ett rasande tempo. Håller knappt koll på tid och dag. Bebben är forfarande jättepigg på natten och sover på dagen. Vilket gör mig helt slut. Stackaren har fortfarande inte fått något namn men det lutar åt Neo. Tycker allt är så härligt nu när han är här. Känns som man är på små rosa moln.
Hoppas allt är bra med er andra och att ni klappar och kramar både bebisar och magar. Kram.