Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
jag har ingen aning mer än att jag kollade i tidningen och såg att det var julmarknad idag vid 13 tiden!!
OK. Jag känner ingen av er, så jag vet inte om jag kommer att hitta någon...jag vet ju inte vad jag ska söka efter...
Men jag ska ha in vita pälsjacka så jag kommer att se ut som en isbjörn. Och en rosa halsduk...så nån av er kanske kommer att känna igen mig! (eftersom jag bara är i v 14 så syns det inte att jag är gravid...)
*puffar*
Anna D: pratade med tufsan nyss och vi dumpar gubbarna hemma och går ensamma och så. Vi kommer åke ner och gå en svång på julmarknaden och sen avsluta med fika. Hänger du på. Vi kanske kan ses vid reklampelaren på toget mitt i it grattes kl. 13,15!!!
Du läg känna igen tufsan och mig vi är dom förvirrade gravida kvinnorna med stora magar och tältkläder =0)
Okej...vi kanske ska ha stora plakat oxå, så vi verkligen hittar varandra... haha
Ja, det blir bra...min sambo jobbar idag... så jag kommer...
det behövs nog inte heheheheh
Vi ses sen!
Jag har åkt på en dunderförkylning och mår skit. Men måste ner en liten runda på marknaden i alla fall. Hoppas jag hittar er där, men jag följer inte med på fika känner mig inte så social precis. Näsan bara rinner, har ont i huvudet och har fortarande jätteont i brösten. Hoppas bara att febern håller sig borta idag.
Reklampelaren kl 13.15, ska försöka vara där då...