Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Nina: 4 kök eller vad det heter är öppet och har rätt så bra utbud. Vad tror du?
Det finns ett annat ställe på samma gata på hörnet in till kopparslagaren. har dom öppet på sön eller hur är det... det ser mysigt ut.
Menar du skafferiet minname?
Röker de inte där eller?
ja skafferiet heter det nog... röker oj det har jag inte ens tänkt på!!?? brukar dom välla göra på di flesta ställen har rökning men oftast har dom välla en rökfri del eller nått. ja som sagt av det är ju lite vad mammorna i sällskapen tycker och känner.
Slänger in listan igen så den inte tappas bort. Plats: någon kalmarbo som har förslag på öppeställe (utan trapp eller rökning). Tidförslag: 12:00
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan
Minname???
IceLizzie
Nina
Nina: Tack för tipsen. Har inte haft någon feber så det har inte hunnit gå så långt. Så värme och massage verkar vara det som gäller.
Tufsan: Åh stackars dig som går och väntar. Jag tyckte dom sista veckorna var som år. Men den som väntar på något gott......!!!!
På tal om Neos öra......Vi tycker inte det gör så mycket. Det är mer släktingar som reagerar. Visst var man lite ledsen dom första dagarna men när vi fick reda på att det andra örat är helt ok så känns det inte så jobbigt. Eftersom han är född med det så vet han ju inget annat och utseende mässigt kan dom nog fixa det lätt. Men visst får man ont i magen när man tänker att dom kanske ska skära i honom. HU så hemskt.
Ja fika dax!!! Det är inte alls omöjligt att jag kommer men vågar inte säga till hundra procent. Skriver upp mig med ett frågetecken.
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan
Minname ???
Andi Pandi???
*Ups några föll bort*
Plats: någon kalmarbo som har förslag på öppeställe (utan trapp eller rökning). Tidförslag: 12:00
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan
Minname???
IceLizzie
Nina
AndiPAndi???
Oj fikalistan blev fel.........Här är den rätta!!!
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan