• Anonym

HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!

OT det blöder ur urinröret!!!det här låter jättedumt men jag skulle ta ett svampprov på mig själv idag, jag var jättestressad o att vara på en sjukhustoalett gör inte saken bättre.alla fall såråkade jag trycka in pinnen långt i urinröret, såg inte var jag stoppade den) snurrade runt med stickan o det gjorde fruktansvärt ont, jag går ut med provet o lämmnar det i reception o åker hem i fruktansvärd smärta. nu kan jag inte kissa det gör så vansinnigt ont, det blöder massor ur urinröret, o jag har så ont att jag inte kan sitta, vill bara gråta o skrika, o jag skäms så mycket o vågar inte berätta, kan det vara farligt??
  • Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
  • Nutz

Men shit,gör det så ont så får du väl åka tillbaka till sjukan. Lät riktigt olustigt!

lycka till!

• Angelica

Gjorde du det på dig själv? Ska inte sköterska göra sånt?

Det där låter inte bra! Jag hade sökt igen.

• Sannive

Oj oj, vännen! Du måste åka till sjukhus och få hjälp!! Så där kan du inte ha det, du har ingenting att skämmas för och ja, om du har skadat urinröret kan det vara farligt. Så tveka inte, åk in nu.

• SandraS

Ring in till akuten!

---------------------------------------------------
    VINN EN PLASMA TV www.vinnplasma.se/
    ---------------------------------------------------

• Anonym

jag är så rädd,,, vill bara gråta!!! o jag skäms så mycket! är även rädd att det aldrig går över. sambon vägrar skjutsa mig, o jag har så ont att jag inte kan gå till bussen.**gråter**

• Nutz

Men vad är det för sambo!?
    Ring en taxi då,NU!

• Trikarn

Ta en taxi!!  och slå för faan sambon i huvudet och föklara vilken jävla idiot han är somvägarar skjutsa dig!!

• Angelica

Ehh va?! Vägrar skjutsa dig?! Varför?
    Kan du inte fråga någon anna om hjälp?

Varför skäms du?

• Vicky83

Varför vill han inte skjutsa dig?

Har du förresten provat att ringa till Sjukvårdsupplysningen för att få hjälp?

*Kramar om*

• Anonym

men din sambo får väl ta och rycka upp sig och skjusa iväg sin flickvän när du inte ens kan gå?? Har du ingen kompis eller så som kan skjusa. Du måste ringa ialafall!!!

Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!