-
-
Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
-
Ts .. det var inget förslag
du MÅSTE åka in .. du kan få grava problem med urinröret och urinblåsan ..
-
Du behöver juh inte skämmas...det är den läkare som sa till dig åh göra testet själv som ska skämmas! Det är nåt som kunnde ha hänt vem som helst!!!
ÅK IN NU!!! -
ÅK NU! Det kan förvärras och bli svårare att behandla, infektioner i urinrör, urinblåsa kan gå upp i njurarna och det är riktigt farligt!
-
Du ska inte vänta till imorgon,för att febern tyder på infektion.Åk nu så du slipper större problem.Varför ska du skämmas.Det är de som lät dig göra testet själv som ska skämmas.Det är deras fel.Anonym skrev 2006-06-27 21:21:06 följande:Nej jag tänker vänta ett tag till, skäms ju så mycket, jag ska fortsätta dricka vatten och se om det blivit bättre imorgon, annars kanske jag måste åka in, problemet är bara att det är fullt överallt o då måste jag åka på akuten, jag är så rädd att få en manlig läkare där, *darrar*
Även manliga läkare har sett värre saker.Du har inte gjort ngt fel.
Åk in nu.
Sänder dig många styrkekramar -
men säg att du vill ha en kvinnlig läkare då?
du MÅSTE åka in eftersom du har feber och allt!! -
Hur går det TS? *Orolig*
-
Hur e de TS?hoppas du har åkt in och du inte ska du skämmas för guds skull!
-
undrar också hur det går ..
-
jag undrar också hur det går..
-
hej mina vänner!
jag ringde vc, kk,o alla möjliga läkare hela dagen igår, jagg blev riktigt dålig, har haft 39 c feber o jätteont!!! INGENSTANS fick jag hjälp! det är fullt överallt var det enda svaret jag fick, akuten ville jag inte åka till, tillslut ringde en läkare upp mig o sa att det fans ett recept att hämta på apoteket, antibiotika. han skrev alltså bara ut det utan att jag fått komma in o undersköka mig.
nu har min sambo åkt till apoteket o hämtar ut mitt recept, jag hoppas så att det hjälper!
tack alla ni för att ni bryr er o för att ni är ett sånt fint stöd!!! massor med rosor o kramar till er!!!!!
nu hoppas jag medecinen hjälper!!!