-
-
Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
-
pust!!!! jag har kissat!!!!! o ONT!! gjorde det!!!! AJAJ!!!! usch vad jag skäms!
ang att jag fick ta provet själv så hade dom så fullt upp sa dom, hon gav mig bara prvet o hänvisade mig till en toalett, jag blev lite paff först, aldrig har jag trott att man skulle ta proven på sig själv. Men aldrig tror jag heller att någon är så klumpig som mig o inte vet var hålen ligger
hoppas verkligen att jag aldrig mer får svamp för nu har jag fått fobi för svamp-prov.
Ni har varit så gulliga mot mig tjejer!!! Stort tack för allt stöd!!!!!!!!!!!!!
usch! sitter här och bäljer i mig vatten, usch! vad jag gruvar att kissa igen..... -
Vad skönt att du slapp åka in igår! Hoppas du känner dig bättre under dagen. *kram*
-
Trådstart: Hur är det med dig nu, är det bättre?
-
Hmm,, bättre och bättre,, nja. jag har kunnat kissa liite i alla fall, men jag har fortfarande regält ont o ganska hög feber. jag vill bara att detta ska gå över!!!!!
-
Drick MYCKET och se till att du tömmer blåsan (urinblåsan) ordentligt när du kissar
-
Ts: e de inte bättre då åker in och kollar upp detta när du har feber oxå?
-
Feber är till ungefär 90% chans att du har fått en infektion .. du måste åka in innan du blir allvarligt sjukAnonym skrev 2006-06-27 21:11:27 följande:Hmm,, bättre och bättre,, nja. jag har kunnat kissa liite i alla fall, men jag har fortfarande regält ont o ganska hög feber. jag vill bara att detta ska gå över!!!!! -
Ja, har du fått feber så ska du åka in!
-
Nej jag tänker vänta ett tag till, skäms ju så mycket, jag ska fortsätta dricka vatten och se om det blivit bättre imorgon, annars kanske jag måste åka in, problemet är bara att det är fullt överallt o då måste jag åka på akuten, jag är så rädd att få en manlig läkare där, *darrar*
-
oj feber.... då måste du in o kolla