• Anonym

HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!

OT det blöder ur urinröret!!!det här låter jättedumt men jag skulle ta ett svampprov på mig själv idag, jag var jättestressad o att vara på en sjukhustoalett gör inte saken bättre.alla fall såråkade jag trycka in pinnen långt i urinröret, såg inte var jag stoppade den) snurrade runt med stickan o det gjorde fruktansvärt ont, jag går ut med provet o lämmnar det i reception o åker hem i fruktansvärd smärta. nu kan jag inte kissa det gör så vansinnigt ont, det blöder massor ur urinröret, o jag har så ont att jag inte kan sitta, vill bara gråta o skrika, o jag skäms så mycket o vågar inte berätta, kan det vara farligt??
  • Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
  • SandraS

Hoppas att det hjälper med bdet

---------------------------------------------------
    VINN EN PLASMA TV www.vinnplasma.se/

• Schweizernöt

ooh, va skönt att höra.
    jag hoppas verkligen att du kan kissa senare ikväll eller inatt.
    håll oss oroliga uppdaterade :)

• RosieK

Googlade lite medans vi väntar, men jag hittade inget speciellt, mitt internet är seegt också!! Hittade i alla fall något om att när de röntkar med kontrastvätska i urinröret, kan det blöda efteråt och vara ömt men inget farligt...Fast här har det ju varit andra grejer i röret.

Jag har haft njursten som de fick smälla och då förde de upp en kateter i urinröret och den råkade fastna, så de fick söva mig och gå in med ett instrument och tra ut den...Det gjorde ont som f*n när jag vaknade men gick över sedan, jag blödde också en hel del. Hoppas det går bra TS! Det är nog ingen fara, gumman!

• RosieK

Såg att TS fått svar..Vad bra, hoppas det hjälper med bad och att du kan kissa, det är det som är det viktigaste!

• SandraS

Du kan väll holla oss uppdaterade?

VINN EN PLASMA TV www.vinnplasma.se/

• maho0822

undrar bara varför du skulle ta provet själv? Har aldrig hört ngt liknande och jag har tyvärr ofta svamp,

• Trikarn

Vad skönt att du fick svar igår...men hoppas också att du tar tag i den  sk sambon ...

Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!