• Anonym

HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!

OT det blöder ur urinröret!!!det här låter jättedumt men jag skulle ta ett svampprov på mig själv idag, jag var jättestressad o att vara på en sjukhustoalett gör inte saken bättre.alla fall såråkade jag trycka in pinnen långt i urinröret, såg inte var jag stoppade den) snurrade runt med stickan o det gjorde fruktansvärt ont, jag går ut med provet o lämmnar det i reception o åker hem i fruktansvärd smärta. nu kan jag inte kissa det gör så vansinnigt ont, det blöder massor ur urinröret, o jag har så ont att jag inte kan sitta, vill bara gråta o skrika, o jag skäms så mycket o vågar inte berätta, kan det vara farligt??
  • Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
  • missis

jäkla kille du har! känner du ingen, som kan hjälpa dig dit??

• missis

sjukhuset kan skicka ut sjukresor till dig, det är billigare än vanlig taxi

• SandraS

Finns juh sjuktaxi. Kostar typ 50:- tur åh retur (måste spara kvittot tills hemfärden) hur långt du än har. Det har vi i alla fall i Jönköpingslän, måste väll finnas överallt eller???

---------------------------------------------------
    VINN EN PLASMA TV www.vinnplasma.se/
    ---------------------------------------------------

• Tinkerbelle

Jag tycker att du ska ringa sjukvårdsupplysningen och tala om vad som har hänt. Dom kommer att tala om för dig vad du ska göra, OM du behöver göra nåt. Förmodligen kommer dom att säga att du ska ta en alvdeon och sedan återkomma om det inte blir bättre, men jag tycker iallafall att du ska ringa och höra för säkerhetsskull! *kram*

• Anonym

ska ringa sjukvårdsrådgivningen

• SandraS

missis: Det va det jag tänkte på

----------------------------------- ---------------
    VINN EN PLASMA TV www.vinnplasma.se/
    ----------------------------------- ---------------

• OlgaMatildah

om han vägrar sjutsa dig och du inte kan ta dig till bussen, ring 112, de kan hjälpa dig.

• Anonym

tack för ert stöd!!!!!!!

Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!