• Anonym

HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!

OT det blöder ur urinröret!!!det här låter jättedumt men jag skulle ta ett svampprov på mig själv idag, jag var jättestressad o att vara på en sjukhustoalett gör inte saken bättre.alla fall såråkade jag trycka in pinnen långt i urinröret, såg inte var jag stoppade den) snurrade runt med stickan o det gjorde fruktansvärt ont, jag går ut med provet o lämmnar det i reception o åker hem i fruktansvärd smärta. nu kan jag inte kissa det gör så vansinnigt ont, det blöder massor ur urinröret, o jag har så ont att jag inte kan sitta, vill bara gråta o skrika, o jag skäms så mycket o vågar inte berätta, kan det vara farligt??
  • Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
  • SandraS

Trådstart: BRA! Tala gärna om hur det gick!

---------------------------------------------------
    VINN EN PLASMA TV www.vinnplasma.se/
    ---------------------------------------------------

• Anonym

det ska jag göra! men jag är plats nr 24 i kön! så det lär ta ett tag,

• Anonym (lugnt)

Jag tror det är lugnt, men ring du och hör efter.

• Marlene78

Om du bor i sthlm kan jag skjutsa dig om diu behöver!

• Tinkerbelle

Håll ut och häng kvar i luren!

• dessan59

vilka fina människor det finns!, jag blir alldeles varm i hjärtat. att erbjuda henne skjuts, det värmer verkligen.

hoppas att du kommer iväg till akuten, var rädd om dig och jycka till!

• Anonym (öh)

... och medan du väntar kan du ju tänka ut hur du lämpligast talar om för din sambo att han är en idiot som inte fattar att ditt välmående borde gå före allt annat.

• Anonym

Marlene78!! jag bor inte i sthlm men  du är en ängel du! en vän som du borde alla ha!!

• Marlene78

Du ska absolut inte skämas! Jag lovar att de på akuten eller inom gyn har sett mycket märkliga saker. Ditt problem är inte alls något att skämmas för!
    Jag har sökt för pinsammare...
    Lycka till Vännen!

Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!