Ensamstående Mammor
Hejsan
tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.
själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.
Hejsan
tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.
själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.
Min son bor hos mig, förutom varannan helg.
Funkar bra, och pappan har precis börjat bli lite intresserad av att umgås med sonen på riktigt.
Förhoppningsvis håller det i sig!
jag har inte ensam vårdnad..men jag önskar att jag hade....han kan inte ta hand om sonen för han vet ingenting och han kräver att han ska ha honom varannan vecka
Jag är ensam me min son på 8 månader och ha vare de sen ja va gavid i 6 månaden, tröttnade då på killens beteende (han va ute söp jämt mm) och lämnade honom.
Ja har ensam vårdnad och kommer förhoppningsvis få fortsätta ha de. Han ha sett sonen en enda gång....
Ha träffat honom när ja vart ute på krogen nångång å då bedyrar han alltid att han bryr sig så mykke å verkligen vill vara en del av sonens liv....men han har aldri hört av sig. Han va ju inte så nykter då så de va väl alkoholen som pratade....!!!
Tycker de e lite synd för sonens skull, men vi klarar oss ju bra ändå =)
tråkigt att de ska bli så här!
Jag har ensam vårdnad. Han ville inte ha gemensam vårdnad då han inte önskade engagera sig så mycket. Han har barnen 2 nätter i månaden.Som tur är så har tvillingarna äldre syskon som bryr sig om dom.
Jag har ensam vårdnad om min tjej som är snart 20mån, hipp hipp hurra
Hennes sk pappa har inte hörts av sen typ v.13! Och lika glad för det är jag...
Halloj alla frigående starka mammór! här har ni en till som är själv och egen med en liten son på 13 månader..Jag skulle förresten himla himla gärna vilja lära känna några mammor som bor i stockholmsområdet och är ensamstående!!
Här är en till ensam mamma
jag fattar det inte hur i hela he***te kan man bara skita i sina barn... menar har dom/vi juckat oss till dom så får vi ju ta hand om dom oxå.... är så att man skäms att vara man ... jaja mans kön då *flin*
sorry om det var lite offtopic
Ja vilka as de är!
Jag hoppas de flesta av er har stöd från pappan fast ni inte lever ihop. De har inte jag & har aldrig haft =/