• Esrael

Ensamstående Mammor

Hejsan

tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.

själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.

• Svar på tråden Ensamstående Mammor
  • Esrael

gullis99
    jag känne rigen mig fast jag bara varit ensamstående 1.5 månader...har nopg varit ganksa ensamstående hela tiden..fast jag har haft nån att bo ihop med

fy fan de här tar knäcken på mig snart....hor och beskyllninfar och en evigväntan på familjerätten och allt! *suck*
    så är rasmus inne i en fruktansvärd separationsångest period

• gullis99

är det du som valt att gå eller? fast det lär ju ändå vara bättre med en bäbis än 2 st :)

• gullis99

är det du som valt att gå eller? fast det lär ju ändå vara bättre med en bäbis än 2 st :)

• Mamman till två

Här är en till ensamstående,..

Dotterns pappa flyttade ut när hon var 9 månader..
    (nu är hon 17 månader.. huh vad fort tiden går)

Vi har ingen kontakt alls med pappan, träffats en gång sen februari.. efter det gifte han sig & försvann..

En fråga till alla er andra "starka",.. hur får ni orken att räcka till hela dagen???,..

Jag störtar nästan ner i sängen när lillan somnar för kvällen..

• Madja82

Ansluter mig till "ensamma-mamma-tråden"

Vi är åxå ensamma, lillen o jag o har varit den i princip sen start..

Men det funkar hur bra som helst trots mycket problem med vagnar, förlossning, sen att lillen varit mycket på sjukhus, o jag e inte helt frisk jag heller...

Lillen e 8 månader nu..

• Esrael

gullis99

nej jag vale inte...han kastade ut oss för han trättnade på mitt tjat om att han får lov att hjlpa till och inte sitta vod datorn DYGNET RUBT

• smurfen84

Hej jag är också ensamstående har varit det sen start jag me
    jag är 21 och min son är nu 11,5 månad tiden går väldigt fort :)
    Snart är det kalas och allt.
    För mig har det varit helt okej att vara ensamstående jag vet att min lilla kille mår bättre av att bara vara med mig.
    Så allt har gått bra :)
    Visst har det varit jobbigt ibland men som tur e har jag en väldit bra familj och bästa vän som stöttr mig :)

• Mamman till två

Kan vi inte göra en lista på var vi ensamstående finns någonstans??..

Hade varit roligt att kanske träffa några i samma situation..

Anna h84 // Varberg // (Elise 17 månader)

• LinaP

Jag hänger på listan:

LinaP // Malmö // (Tilda, 10,5 månader)

• Esrael

LinaP // Malmö // (Tilda, 10,5 månader)
    esraek // Grycksbo/falun// (rasmus snart 11 månader)

Svar på tråden Ensamstående Mammor