• Esrael

Ensamstående Mammor

Hejsan

tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.

själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.

• Svar på tråden Ensamstående Mammor
  • Anneli Loke

Jag är en ensamstående mamma till min son på 10månader
    Hans pappa ställer faktiskt upp, så än funkar det bra & det är så skönt.., men visst finns det dagar då det funkat mindre bra också!

• Kloss

Hej
    Jag är oxå ensamstående dock ingen mamma utan pappa.

Jag har dock pojken på heltid och mamman lär inte
    höra av sej.....!
    Vi hälsar på henne en gång om året...!

• liin

Du är välkommen till oss även om du inte är mamma, Kloss 

• Esrael

ihateyourface

jo visst är de så....men jag har ingen tala och har aldrog haft....har iaf hämtat mina saker idag och min pappa och han började bråka...min pappa tröttnade på att höra honom hacka på mig så han sa ifrån...de var nästan så de slogs...och vet ni vem som får skit för de-.---JAG...

så jävla jobbigt,,,

• JennyThe

Hej!
    Är också ensamstående mamma med en son på fyra år och en dotter på åtta månader. I slutet av graviditeten m flickan bestämde sig deras pappa för att vi skulle separera. Blev förtvivlad och chockad men nu trivs jag riktigt bra som ensamstående.
    Pappan har sonen 1-2 dagar i veckan.

• Esrael

jennythe

jag börjar åxå trivas även fast man känner sig väldigt ensam...förut så fanns de ju nån dom alltid kom hem..men de gör de inte nu

• chickie

Hej!
    Jag heter Ulrika och jag bor i Falun...men är uppvuxen i Grycksbo. Jag är ensamstående med min son som är 5½ år gammal. Hans pappa bor i Stockholm och träffar grabben varannan helg. Det fungerar jättebra och han är en engagerad pappa. Det är trist att inte alla pappor fattar hur underbara barn är. :S

• Esrael

chickie:

jag är åxå uppvuxen i grycksbo....

• smaragden

Kloss.
    Jag gick in och läste din presentation..

Alltså jag bara undrar, VARFÖR? håller nästan alla kvinnor på så där och blir fula till sättet, när det finns barn inblandat.
    En del blir så groteskt ego och elaka, känner inte många kvinnor som är schyssta i såna tvister.Alltid är det barnen som far illa p.g.a oftast av moderns "bitterhet" är det kärlek..?

Tyckte du gjorde helt rätt, respekt till dig..
    Är oxå ensamstående fast barnet har inte kommit ut en, snart..

Visst skulle det vara mysigt ifall det fanns något typ av "ensamståendekollo" dit man åkte på sommaren, träffa andra ensamstående, grillade, lekte och myste tilsammmans..Det kanske finns något sånt ställe...

• Esrael

smaragden: annars aknske vi kan annordna ett

Svar på tråden Ensamstående Mammor