Ensamstående Mammor
Hejsan
tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.
själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.
Hejsan
tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.
själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.
här vill jag gärna vara med är ensam med 3 barn, på 9 och 6 och den minsta på snart 2 år + en massa djur, mina barn har jag på heltid = aldrig barnledig
mina små kämpar: Starkt av dej att ta hand om alla barn & djur helt ensam! Jag fick nyligen mitt andra barn & ibland kan jag känna mej otillräcklig. Hoppas de blir bättre när lillasyster blir lite större!
det finns ju mammor som är tvärt om med jag har en bror som kämpar för att få se sin dotter, han har t.o.m gått upp i rätten för att få träffa henne, jag har själv 5 barn och han är ofta hos mig och leker med barnen och dom älskar honom, men visst e det förjävligt att vissa ska förstöra ett barn har man ivarjefall med någon man älskar och anser att det är bland det största man kan få här i livet
;)
mitt barn far han en dotter åxå som han kämpat om i rätten hur många ggr som helst. hab verkar tycka om att ha barn på anbdra ställen istället för att få vårat förhållande att hålla. var bara jag som slet med allt i hemmet...och slet för att få uppskattning och visa uppskattning...men aldrig dög de...så jag tröttnade för länge sedan...funderade länge på att lämna honom men "vpgade! aldrig....så nu hann han före...
allt är skit jobbigt...jag har bra dagar och dåliga dagar...
nu ska vi dela bohaget...eller jag får ta de jag ägde innan....han ska ha våran bil som jag betalat mest i---han ska ha alla möbler.-..bara för att han menar på att han betalat min del av räkningarna....så jag sitter hemma hos mina föräldrar med ingenting...ett pytte litet rum och bor i en kappsäck...inga lägenheter lediga....allt är skit....han ringer och kräver att han ska ha sonen över en helg och jag får så ont i magen för han vet ingenting om sitt barn...han har aldrig brytt sig...så jag har iaf ringt familjerätten och hört mig för...där sa de att sonen är för liten än för att hålla på så...hans far får nöjja sig med en dag i taget...sen kanske sova över en natt osv....ni ska inte tro att jag vill hindra honom...bara de att han ska förstå att detta ska ske under sonens förutsättningar och inget annat.....
Jag har varit ensam med min dotter sen hon var 4 månader, fyller snart 2. Hennes pappa gick bort så jag har ensam vådnad.
Här är en till..har 4goa ungar de e 11år 8år 2år och lillen e 7½mån är ensam på heltid utan avlastning av någon!enda som åkert till sin pappa varannahelg e 8ringen han e även pappa till bäbisen men skiter i henne
Esrael: Men är riktigt rätt???
står de inte i sambo lagen att alla ägodelar som köpts till de gemensamma hemmet ska delas lika? även om de ena betalt mest...
ihateyourface
tack jo jag kan inte förneka att det är lite kämpigt ibland. mina barns pappa dog i en bilolycka för ett år sedan därför ensam vårdnad, men det funkar jag har som tur är en mamma som är villig att vara barnvakt om jag vill gå ut tex fast jag gör det aldrig men det är skönt att veta att det finns någon om det behövs
mina små kämpar: beklagar förlusten
Hej hej.. Här e en till ensamstående!! Även varit själv under graviditeten. Min son är bara 12 dagar gammal. Helt underbart e de!!
Hoppas att allt är bra med er!!