• Esrael

Ensamstående Mammor

Hejsan

tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.

själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.

• Svar på tråden Ensamstående Mammor
  • smaragden

Esrael:
    Boppie:

Ska gå in och titta på makalösa.org
    Vore kuligt att träffa fler i samma sits och få lite nya vänner runt om i vårt land...

• JennyThe

Esrael: Visst blir det ensamt ibland, man vet att ingen kommer hem på kvällen och att ingen väntar på en heller. Dagarna och speciellt eftermiddagarna kan bli oerhört långa.
    Dessutom kan iaf jag ibland känna mig utanför eftersom mångabekanta helst umgås i par. Känner inga andra ensamstående mammor alls... Då är det extra kul m sånna här trådar!
    Kanske också ska bli medlem i makalösa föräldrar.

• Anneli Loke

God morgon alla mammor!
    Idag är det ännu en härlig dag, solen skinner & det är helt underbart
    Hoppas vi alla får en bra dag!

• Esrael

jennythe

syftet med att skapa denn tråd var att vi ska få ur oss all skit som vi har inom oss...sen diskutera alla problme kanske...

sen kanske vi är så tokiga efter ett tag att vi komemr på ett gemensamt resm¨l och träffas...vad vet jag...

människor i samma situation ska hålla ihop

• chickie

Esrael...Mina föräldrar bor i Grycksbo fortfarande....är där med sonen rätt så ofta...vi brukar bada i Tansen då med. :)

• Esrael

chikie: var in och snokade på din sida om jag känndeigen dig...men tyvärr inte...

• chickie

esrael...Jag är ju snart 31 år så det är nog inte så konstigt:)
    Jag har två syskon som heter Mikael och Malin Matsson...de är mer i din ålder, 24 och 21 år.

• Esrael

chikie: hmm...ja men då undrar jag om inte vi träffats en gång iaf---lekte med malin ibland när ja var liten..men jag viste inte att de hade en stra syster..

Svar på tråden Ensamstående Mammor