• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • bbb

Lallan: Min sittdyna måste vara i samma serie! Inte samma figurer men bra lik! Och blå....

Vagnen är ju vrålsnygg!! Den som vill ha den måste nog göra slag i saken snabbt, den är ju näst intill gratis...

Veladis: Jag tycker du ska försöka pruta! En tusenlapp är tillräckligt tycker jag.

• bettzen

Såg nu att den sista legat uppe ett tag, men det kanske inte är försent ändå!

• Nifelheim

Lallan: en likadan sittvagnsdyna som du har fast i blått hade jag när jag var liten. och så en mörkblå sulky i manchester...*skratt* skitfin tycker jag, den var i kanonskick också men mamma kastade den för ett år sen. *gråta*

• Nivea

Vilken rolig tråd! Har precis tömt mitt barndomshem och hittat massor 70-talsprylar. Vad tycker ni om vagnen (bildgalleriet)? :)

• Coccos

Nivea, jag vill jättegärna se din vagn men man kan inte se ditt galleri. Du måste göra det synligt för oss.

• Nivea

Coccos, vet du hur man gör det. Första gången jag lägger en bild i galleriet.

• Nifelheim

tror du går in på "min sida" och sen väljer inställningar nere till vänster där finns det fält där du kan välja vad som ska visas och ej

• Coccos

Nivea, du går till 'MIN SIDA' där för du upp en kolumn till vänster. Tredje valet nerifrån i den kolumnen är 'inställningar', klicka där. Då får du upp en sida med olika inställningar du kan göra. En av dem (under 'Tema') innebär att klicka över vad andra ska se från 'tillgängliga val' till 'valda'. Då markerar du 'Bildgalleri' och sen klickar du på knappen som har en sån här: > på sig. Sen går du längst ner på sidan och väljer spara.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.